پی سی طرح کلی داستان بازی The Last of Us: Part 3 نوشته شده است - پی سی

بر اساس گفته‌های آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان سری The Last of Us، طرح کلی داستان بازی The Last of Us: Part 3 نوشته شده است، اما در حال حاضر مراحل ساخت را طی نمی‌کند. او امیدوار است که روزی ایده‌ آن‌ها اجرایی شود.

دراکمن در گفت و گویی با پادکست اسکریپت اِپارت (Script Apart) پیرامون نویسندگی The Last of Us Part 2 توضیحاتی را ارائه داد و البته در مورد احتمال شکل‌گیری یک ادامه برای آن نیز صحبت کرد:

من نمی‌دانم که قصد دارم تا چه حد از ادامه بازی صحبت کنم و باید بگویم که من یک طرح کلی از ادامه آن اثر را نوشته‌ام که البته هنوز در دست ساخت قرار ندارد، اما امیدوارم که روزی ایده‌ ما اجرایی شود و مخاطبین ببینند که پس از بازی دوم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی در مورد این پروژه رخ می‌دهد.

در ادامه دراکمن اعلام کرد که به صورت داخلی صحبت‌هایی حول Part 3 میان اعضای اصلی تیم ناتی‌داگ (Naughty Dog) رخ داده است، اما مراحل توسعه آغاز نشده است:

بازی‌هایی شبیه به Part 2 برای توسعه زمان زیادی را می‌طلبند، من بین عرضه بازی اول و دوم، ۷ سال وقت داشتم و در مورد این موضوع فکر کردم. شما باید مطمئن شوید که ایده‌ شکل گرفته در ذهنتان، باعث هیجان و شوق شما شود و این موضوعی چالش‌برانگیز است.

در هر دو بازی عرضه شده در این سری یک موضوع جهانی را در قالب روایتی شخصی ارائه دادیم. با انتشار یک بازی، هیچ الگو و روندی تعیین نشده است، اما با دو بازی یک الگوی خاص شکل می‌گیرد. من فکر می‌کنم که حالا یک سری ساختارها و مضامین موضوعی وجود دارد که بایستی به آن‌ها پایبند باشیم.

به نظر می‌رسد که ناتی‌داگ در حال حاضر ایده‌های مختلف را بررسی می‌کند. دراکمن در این باره گفت:

پس از به پایان رساندن یک پروژه، ما مدت زمان زیادی را به بررسی ایده‌های مختلف اختصاص می‌دهیم، از The Last of Us III گرفته تا یک پروژه جدید یا بازگشت به یک فرنچایز قدیمی را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم. من علاقه‌مند هستم که تمامی این ایده‌ها را مورد بررسی قرار دهم. این که چه ایده‌ای در نهایت انتخاب شود بسیار مهم است، چرا که در آینده زمان، ذوق، استعداد و هزینه‌ی زیادی صرف آن ایده خواهد شد.

درخشش بی‌نظیر The Last of Us Part 2 در دریافت جوایز سالانه‌ی سال گذشته‌ی، این بازی را در راس برترین عناوین تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی قرار می‌دهد. پس از این بازی که با ۳۰۰ جایزه در جایگاه اول دریافت جوایز سال ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد، عنوان Hades با دریافت ۶۴ جایزه‌ی سالانه، در رتبه‌ی دوم این رقابت حضور دارد. همچنین بازی Ghost of Tsushima هم که تنها یک جایزه کم‌تر از بازی Hades دریافت کرده است، با ۶۳ جایزه‌ی خود در جایگاه سوم قرار دارد. اینکه عنوان The Last of Us Part 2 توانسته است ۳۰۰ جایزه از ۵۷۶ جایزه‌ی اهدا شده در سال ۲۰۲۰ را از آن خود کند، یعنی جوایز دریافتی این بازی، از مجموع تعداد جوایز سایر عناوین حاضر در این رقابت بیش‌تر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.