پی سی رویداد جدید Animal Crossing: New Horizons با مشارکت بانک Ally آغاز شد - پی سی

بازی Animal Crossing: New Horizons با مشارکت بانک Ally رویدادی را آغاز کرده است و طی آن، شلغم‌های کاشته‌شده توسط بازی‌بازان را با قیمت بالایی خریداری می‌کند. موضوعی که می‌تواند خیلی زود کاربران را به مقدار پول زیادی برساند. همراه گیمفا باشید.

شخصی‌سازی جزایر و توسعه‌ی خانه‌ها تنها راه درآمدزایی در بازی Animal Crossing: New Horizons نیست. شما می‌توانید پروژه‌های شهری را به عهده بگیرید و یا به فروش آیتم‌های تزیینی بپردازید. در این میان، شلغم‌ها یکی از محبوب‌ترینِ این آیتم‌ها هستند که می‌توانند سرعت رشد مالی شما را افزایش بدهند.

البته قضیه به این سادگی نیست و تجارت شلغم ریسک مختصری را برای شما به ارمغان می‌آورد زیرا شما هیچ قیمت تضمین‌شده‌ای در بازار ندارید و نمی‌دانید که نووک‌ها (Nooks) چقدر بابت این آیتم پرداخت می‌کنند. خبر خوب اینجاست که رویداد جدید Animal Crossing: New Horizons این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا هر شلغم را به قیمت تضمین‌شده‌ی ۱,۰۰۰ Bells (واحد پول درون بازی) بفروشید. توجه داشته باشید که این فرصت برای زمان محدودی در اختیار شما قرار دارد.

جزیره‌ی جدیدی تحت عنوان Ally Island در بازی وجود دارد و شما می‌توانید با سفر به جزیره‌ی مذکور، به فروش شلغم‌های خود بپردازید. برای سفر به این جزیره باید ابتدا به خواب رفته، وارد Dream Island شوید و با استفاده از کد DA-9350-9609-6289 به جزیره‌ی Ally Island سفر کنید. روش دیگر سفر به این جزیره پرواز کردن به آن است؛ در ساعت مشخصی از روز، کد خاصی در مرکز تبادلات این بازی منتشر می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از این کد به جزیره‌ی Ally Island بروید. این جزیره از تاریخ ۲ آبان (۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) تا تاریخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر) قابل بازدید است. البته شما تنها تا تاریخ ۶ آبان (۲۷ نوامبر) فرصت فروش شلغم‌های خود را دارید.

بازی Animal Crossing: New Horizons هم‌اکنون برروی نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید تریلر این رویداد را در قسمت پایین مشاهده کنید.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.