پی سی خودروی برقی اپل احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ معرفی نخواهد شد - پی سی

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره خودروی برقی اپل یا همان Apple Car وجود داشته است، اما حالا بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده است که خودروی برقی اپل در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

اپل در قالب پروژه‌ای به نام تیتان (Project Titan) روی خودروی برقی خود به سرپرستی کوین لینچ کار می‌کند و طبق گزارش بلومبرگ به احتمال زیاد تمام‌اتوماتیک خواهد بود و حتی نیازی به فرمان و پدال نخواهد داشت.

مطالب مرتبط:

پیش از این، شایعانی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل بر سر دوراهی تولید دو خودروی متفاوت گیر کرده است؛ یکی از این خودروها، ظاهرا یک خودروی برقی معمولی با قابلیت‌های بهبودیافته برای کمک به راننده بوده است و دیگری یک خوردی تما‌م‌اتماتیک که نیاز به هیچ کاری از سوی راننده نخواهد داشت. حالا به نظر می‌رسد که اپل گزینه دوم را انتخاب کرده است.

البته احتمال اینکه اپل یک حالت اورژانسی نیز برای خودروی تمام‌اتوماتیک خود ارائه کند وجود دارد؛ به این صورت که راننده‌ی خودرو در مواقع اورژانسی خودش کنترل خودرو را برعهده بگیرد.

بلومبرگ در گزارش خود گفته است که ظاهرا اپل قصد دارد به جای فروش خودروی برقی خود به مشتریان عادی، سیستمی مشابه سیستم شرکت‌های Uber یا Lyft راه‌اندازی کند.

همچنین به نظر می‌رسد که اپل قصد توسعه یک سیستم شارژ مستقل برای خودروی برقی خود را ندارد و احتمالا از سیستم شارژ ترکیبی استفاده خواهد کرد که امکان شارژ خودرو در ایستکاه‌های شارژ سریع عمومی را فراهم خواهد کرد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که خودروی خودران اپل درنهایت با چه قابلیت‌هایی معرفی می‌شود.

نظر شما درباره این خودروی اپل چیست؟

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها