پی سی جیمیل 10 میلیارد بار در پلی استور دانلود شده است - پی سی

گوگل در تاریخ ۱ آپریل ۲۰۰۴ برای اولین بار جیمیل را در دسترس قرار داد و حالا این سرویس در سال ۲۰۲۲ به رکورد ۱۰ میلیون بار دانلود در پلی استور دست یافته است. جیمیل پس از خدمات گوگل پلی (GPS)، یوتیوب و گوگل مپس چهارمین اپلیکیشن پلی استور است که به این مهم دست پیدا می‌کند. جیمیل همچنین ۵۳ درصد از بازار ایمیل‌‌های کشور ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص داده است.

اپلیکیشن‌های گوگل کروم و گوگل سرچ نیز تا تاریخ ۱۱ ژانویه‌ در پلی استور با ۱۰ میلیارد بار دانلود و اپلیکیشن گوگل فوتوز نیز با ۵ میلیارد دانلود در رتبه‌ی بعدی پردانلودترین اپلیکیشن‌های پلی استور قرار دارند. اپلیکیشن جیمیل که در ۷۲ زبان مختلف قابل استفاده است، پس از اپلیکیشن ایمیل اپل در رتبه‌ی دوم محبوب‌ترین ایمیل‌های کشور آمریکا قرار دارد. همچنین تعداد کاربران این سرویس تا اکتبر ۲۰۱۸ حدود ۱٫۵ میلیارد نفر بوده است.

اپلیکیشن ایمیل اپل با اختصاص ۳۸٫۹ درصد از بازار ایمیل‌های موبایلی به خود در جایگاه بهتری از اپلیکیشن جیمیل قرار دارد و احتمالاً این برتری با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت گوشی‌های سری آیفون و سهم ۴۵ درصدی این گوشی‌ها از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا کماکان پایدار خواهد ماند. با این وجود، نسخه‌ی تحت وب جیمیل کماکان به عنوان محبوب‌ترین سرویس ایمیل جهان شناخته می‌شود.

نظر شما در مورد جیمیل چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه ویژگی‌هایی را به این سرویس اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DigitalTrends

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها