پی سی تزیین کیک بدون خامه با روش های خانگی جدید و بسیار زیبا - پی سی

تزئین کیک هنری زیبا و سلیقه ای است که با روش های مختلف و ابزار های گوناگونی می توان آن را انجام داد اما در تزیینات کیک با هر کدام از این روش ها استعداد و ذوق هنری بسیار تأثیر گذار است. در دیزاین انواع کیک ها سادگی و در عین زیبایی تزئین مهم است. در ادامه با انواع مدل های تزیین کیک بدون خامه آشنا خواهید شد که هر یک از این تزیینات زیبا و خاص می توانند الگویی برای شما عزیزان برای داشتن تزیینات ایده آل و عالی می باشند.

تزیین کیک بدون خامه برای جشن تولد و مهمانی :

برای تزئین کیک بدون خامه می توان از برش های انواع میوه های فصل استفاده نمایید. استفاده از میوه در تزئین و ترکیب کیک علاوه بر زیبایی خاص کار طعم  مزه ی دلپذیری به کیک خواهد داد. البته در کنار میوه ها می توانید از شکلات های مختلف نیز استفاده نمایید. در این مطلب با ایده های متنوع برای تزئین کیک خانگی بدون خامه آشنا خواهید شد.

تزیین کیک با شکلات های رنگی :

استفاده از شکلات برای تزئین کیک تولد و مناسبت های مختلف بسیار مناسب و جالب است. شما می توانید شکلات های تخته ای را به روش بن ماری آب کنید و روی سطح کیک بریزید و با پودرهای رنگی حوراگی، پودر پسته و… تزئین نمایید.

استفاده از شکلات های رنگی، پودر قند و … نیز می تواند به کیک شما زیبایی و جلوه ی خاصی بدهد.

 

دیزاین کیک بدون خامه با ایده های زیبا و متنوع

هنر تزیین کیک با خامه نیاز به مهارت خاصی دارد و برای زیبایی انواع کیک و ایجاد طرح های متنوع با خامه باید در این زمینه خبره بود. به همین دلیل شاید بسیاری از افراد توانایی ایجاد طرح روی کیک با کمک خامه را نداشته باشند و به دیگر شیوه های تزیینات کیک روی آورند که در مقایسه با دیزاین کیک خامه ای ساده می باشد و تنها به خلاقیت بستگی دارد و نیازمند مهارت چندانی نمی باشد.

علاوه بر سخت بودن کار با خامه برای تزیینات انواع کیک، بسیاری از افراد یا به خامه علاقه چندانی ندارد و یا به دلیل چاق کنندگی آن تمایلی به مصرف خامه دارند. بنابراین برای تزیینات کیک می توان از انواع ترافل، میوه، چیپس شکلاتی، پودر قند و شکلات، پودر نارگیل، گل محمدی خشک شده و یا گل های ریز طبیعی و یا حتی مصنوعی استفاده کرد. به همین منظور در ادامه این بخش می توانید نمونه های شیک و جدیدتری از این تزئینات را نظاره گر باشید و با الگوبرداری از این مدل ها و پیاده کردن طرح مورد نظر روی کیک خانگی هنر دست خود را به معرض نمایش بگذارید و از سرو آن لذت ببرید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 6 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.