پی سی تاریخ انتشار نسخه‌ رایانه‌های شخصی Metro Exodus Enhanced Edition اعلام شد [به‌روزرسانی شد] - پی سی

استودیوی ۴A Games امروز رسماً اعلام کرد که بازی Metro Exodus Enhanced Edition در تاریخ ۱۶ اردیبهشت (۶ مه) از طریق فروشگاه اپیک گیمز، استیم، GOG و فروشگاه مایکروسافت برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این عنوان به صورت رایگان در دسترس دارندگان بازی اصلی قرار خواهد گرفت.

۴A Games تایید کرده که بازی Metro Exodus Enhanced Edition با تمرکز بر روی ارائه‌ی بهترین کیفیت با بهره بردن از تکنیک رندرینگ رهگیری پرتو ساخته شده است. به همین خاطر، این عنوان تنها بر روی دستگاه‌هایی اجرا می‌شود که دارای کارت گرافیکی با قابلیت پشتیبانی از رهگیری پرتو باشند. علاوه بر بهبود قابل توجه کیفیت نور پردازی، سایه‌ها و بازتاب‌ها، پشتیبانی از DLSS 2.0 نیز به Metro Exodus Enhanced Edition اضافه شده است. شاید جالب باشد بدانید که توسعه‌دهندگان برای بهبود تکنولوژی رهگیری پرتو خود از انویدیا نیز کمک گرفته‌اند.

با توجه به تغییرات گسترده‌ی نسخه‌ی جدید بازی، لازم به ذکر است که ۴A Games تصمیم گرفته‌ است تا برای جلوگیری از سردگرمی بازی‌بازان، Metro Exodus Enhanced Edition را به عنوان یک محصول مستقل منتشر کند. همچنین توسعه‌دهندگان تایید کرده‌اند که به دلیل عدم سازگاری AMD Super Resolution با تکنیک‌های رندرینگ استودیو، از این قابلیت پشتیبانی نخواهند کرد. با این حال، ۴K Games اعلام کرده که به لطف پیاده سازی تکنیک مخصوص خود، تمام سخت افزار‌ها کیفیت تصویر بهتری را ارائه خواهند کرد.

همچنین این طور که به نظر می‌رسد، توسعه‌دهندگان قصد ندارند رهگیری پرتو را به عنوان Metro Redux اضافه کنند. پس بهتر است منتظر چنین چیزی نباشید. در نهایت نیز مشخص شد که حجم Metro Exodus Enhanced Edition تقریباً معادل ۸۰ گیگابایت است.

بازی Metro Exodus هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، آمازون لونا، استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این در حالی است که Metro Exodus Enhanced Edition در تاریخی نامشخص از امسال برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی: سیستم مورد نیاز بازی Metro Exodus Enhanced Edition:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.