پی سی با ۵ هکر خطرناک تاریخ آشنا شوید؛ معرفی ویدیویی - پی سی

کلمه هکر در ذهن جامعه به عنوان واژه‌ای خصمانه و خطرناک جای گرفته است ولی در حقیقت همیشه نباید با چنین ذهنیتی به این واژه و حرفه نگریست. همه هکرها بد نیستند و از این‌رو ما هکرهایی که با اهداف نیک دست به انجام کاری می‌زنند را «هکرهای کلاه سفید» می‌نامیم.

این دسته از هکرها معمولاً به افزایش امنیت سیستم‌های کامپیوتری مشغول هستند. از طرفی برخی از هکرها هم تنها برای لذت و هیجان فعالیت می‌کنند که ما آن‌ها را با نام «هکرهای کلاه خاکستری» می‌شناسیم.

اما درخصوص ذهنیت مردم چه می‌توان گفت؟ آیا هکرها هرگز دست به تخریب نمی‌زنند؟ در واقع جامعه همیشه هم اشتباه نمی‌کند. دسته‌ای از هکرها که به تخریب و انجام کارهای غیرقانونی علاقه دارند، واژه «کلاه سیاه» را با خود یدک می‌کشند.

علی‌رغم این که این دسته از هکرها می‌توانند به شدت پیشرفت کنند و حرفه‌ای شوند اما به همان مقدار هم می‌توانند خرابی به بار بیاورند که تاریخ به خوبی این قضیه را ثابت کرده است.

در ادامه ما به همین دسته نگاهی عمیق‌تر خواهیم داشت. اگر دوست دارید از کنار هکرهای کلاه سفید و خاکستری عبور کنید و با معروف‌ترین یا در واقع، بدنام‌ترین هکرهای کلاه سیاه تاریخ آشنا شوید، با ما در پی سی همراه شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : ویدیو تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.