پی سی بازی The Last Blade: Beyond the Destiny برروی نینتندو سوییچ عرضه شد - پی سی

استودیوی اس‌ان‌کی (SNK) همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز بازی جالب The Last Blade: Beyond the Destiny را به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ رساند. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

The Last Blade: Beyond the Destiny از سری عناوین اکشن و نقش‌آفرینی است که ابتدا در سال ۲۰۰۰ میلادی برروی کنسول‌های قدیمی در دسترس قرار گرفته بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. حال پس از گذشت ۲۰ سال، تیم سازنده‌ تصمیم گرفت تا بازی را برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر کند و آن را باید تا حدی بازسازی شده دانست؛ چرا که تغییراتی شامل گیم‌پلی و تجهیزات در آن به چشم می‌خورد. در The Last Blade: Beyond the Destiny باید سلاح مورد نظرتان را برگزیده و مبارزات جانانه‌ای با دشمنان خود داشته باشید. بازی از داستان خاص و گیرایی هم برخوردار است و حالت‌های متنوع آن، بازی‌بازان و به خصوص علاقه‌مندان به سبک‌های گفته شده را سرگرم خواهد کرد.

یک بخش تمرینی در The Last Blade: Beyond the Destiny دیده می‌شود که در آن قادر هستید تا مهارت‌های خود را افزایش داده و با آمادگی هر چه بیشتر در سایر قسمت‌ها حاضر شوید. ضمنا از بخش شخصی‌سازی آن نیز به هیچ وجه نباید غافل شد. گفتنی است که شرکت فوق به صورت همزمان در امر توسعه و نشر این عنوان نقش داشته است.

بازی The Last Blade: Beyond the Destiny از امروز برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و بازی‌بازان با پرداخت مبلغ ۷٫۹۹ دلار می‌توانند آن را دریافت و تجربه کنند. در صورت دریافت اخبار بیشتر از این اثر، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.