پی سی بازی Double Pug Switch برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد - پی سی

پس از انتشار بازی Double Pug Switch برروی پلتفرم‌های مختلف، تیم سازنده در نظر گرفت که آن را برای گوشی‌های هوشمند نیز در دسترس قرار دهد. حال این اتفاق رخ داده است و در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی به همراه یک ویدئو باشید.

Double Pug Switch اثری نسبتا جالب در سبک پلتفرمر است که توسط استودیوی د پولیگان لافت (The Polygon Loft) توسعه و عرضه شده است. این عنوان در روزهای گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد و حال دارندگان سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز قادر به تجربه‌اش هستند. این بازی متای ۶۰ را از منتقدان دریافت کرد که برای مطالعه‌ی نقدها و نمرات آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

در بازی Double Pug Switch باید هدایت موجودی دوست داشتنی را به دست گرفته و در مواقع لازم نسبت به پریدن، دویدن و ضربه زدن به دشمنان اقدام نمایید. این شخصیت مهارتی دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید تغییراتی در ظاهر ایجاد کرده و بسیاری از پازل‌ها را با همین ترفند رد کنید. Double Pug Switch داستان خاصی ندارد و همه چیز در آن نسبتا ساده است. وظیفه‌ی شما هم صرفا این است که مراحل را یکی پس از دیگری طی کرده و به یک قهرمان نزد مردم تبدیل شوید. پس در صورتی که از دوست داران سبک‌های گفته شده هستید، شاید این عنوان برای چند ساعت شما را سرگرم کند.

قیمت بازی Double Pug Switch در فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) و یا اپ استور (App Store) برابر با ۱٫۹۹ دلار است. در ضمن این عنوان پرداخت درون برنامه‌ای هم دارد و برای دستیابی به برخی از آیتم‌ها و امکانات باید مبلغی را بپردازید. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Double Pug Switch، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. در پایان می‌توانید تازه‌ترین ویدئوی مربوط به این اثر را تماشا و دریافت نمایید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.