پی سی اینستاگرام هنرمندان،منتظر فیلم های آنجلیا  - پی سی

سرپی: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

هیو جکمن با اشتراک عکس‌هایی قدیمی از مراسم عروسیش با همسرش دبورا لی فرنس، ۲۵ امین سالگرد ازدواجشان را تبریک گفت و نوشت: «ازدواج کردن با تو مثل نفس کشیدن طبیعیه. از لحظه‌ای که همدیگر را ملاقات کردیم میدونستم که سرنوشتمون با هم بودنه. تو این ۲۵ سال عشق بینمون عمیق‌تر شده. ما تازه شروع کردیم و اول راهیم. دب؛ من با تمام وجودم عاشقتم» این زوج یکی از پایدارترین زوج‌های هالیوودی هستند که یک پسر و یک دختر را هم به فرزندی گرفتند.

جان لجند و خانواده چندساعتی را برای تفریح به ساحل رفته بودند و عکس‌هایی از آن به اشتراک گذاشتند. این عکس را هم جان لجند از پسر و دخترش در ساحل منتشر کرد و نوشت: «بهترین دوستان»

کلویی کارداشیان این عکس و تعدادی عکس دیگر را از جشن تولد سه‌سالگی دخترش ترو به اشتراک گذاشت و نوشت: «به همین راحتی سه سالت شد. من آمادگی ندارم که به این سرعت بزرگ بشی، ولی هرچقدر هم که بزرگ بشی عزیز من هستی. تو بزرگترین نعمت و دوست منی. مرسی که مرا به عنوان مادرت انتخاب کردی.»

گویا فرزندان خانواده کارداشیان‌ها مثل بچه‌های ما نیستند و خیلی راحت و بی‌دردسر بزرگ می‌شوند. طوری که مادرانشان گذر زمان را حس نمی‌کنند!

عکس جدیدی از جانلوکا واکی، مدل و رقصنده‌ی میلیاردر و نامزدش شارون فونسکا و دختر کوچولویشان «بلو» که به مناسبت عید پاک به اشتراک گذاشتند. همانطور که مشاهده می‌کنید لب‌شکافی دخترشان بعد از عمل جراحی به طور کامل بهبود پیدا کرده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.