پی سی اگزینوس 2200 در کنار سری گلکسی S22 رونمایی خواهد شد - پی سی

در حالی که قرار بود تا تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ دو روز پیش به‌صورت رسمی رونمایی شود اما چنین اتفاقی نیفتاد و همین موضوع باعث شد تا شایعات متعددی در خصوص این تراشه منتشر شود. حالا سامسونگ اعلام کرده است که این تراشه از نظر عملکرد و یا موجودی با هیچ مشکلی مواجه نبوده و تغییر زمان عرضه‌ی آن تنها به این دلیل بوده است که این شرکت قصد داشته تا از این محصول در کنار گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند.

پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ در زمان عرضه از مشکلات متعددی رنج می‌برد و سامسونگ تراشه‌‌ی گرافیکی Mali-G78 MP14 را عامل اصلی این مشکلات دانسته بود. قرار است که تراشه‌ی گرافیکی اگزینوس ۲۲۰۰ این مشکلات را به‌طور کامل رفع کرده و رقابت جدی‌تری را با پردازنده‌های شرکت‌های دیگر ایجاد کند.

اگزینوس ۲۲۰۰ اولین تراشه‌ای خواهد بود که از معماری RDNA 2 شرکت ای ام دی استفاده کرده و به لطف آن، قابلیت رهگیری پرتو را به گوشی‌های هوشمند اضافه می‌کند. سامسونگ هنوز تاریخ رونمایی سری گلکسی S22 را اعلام نکرده است اما گمانه‌زنی‌های قبلی به رونمایی این گوشی‌ها در تاریخ ۱۹ بهمن اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ چیست؟ به‌نظر شما آیا این تراشه عملکرد بهتری نسبت به پردازنده‌های پرچمدار شرکت‌های دیگر خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : اخبار تکنولوژی تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.