پی سی آمار جدید فروش کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ اعلام شد - پی سی

شرکت سونی با انتشار گزارش مالی جدید خود که منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۱ است، تازه‌ترین آمار فروش کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ را اعلام کرد. بر این اساس فروش کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ تاکنون به ۷٫۸ میلیون و کنسول پلی‌استیشن ۴ به ۱۱۵٫۹ میلیون واحد رسیده است.

طبق گزارش منتشر شده، در طی سه ماه منتهی به پایان مارس ۲۰۲۱، در مجموع ۳٫۳ میلیون دستگاه از کنسول پلی‌استیشن ۵ و یک میلیون دستگاه از کنسول پلی‌استیشن ۴ به فروش رفته‌اند. فروش پلی‌استیشن ۴ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۰٫۴ میلیون کاهش داشته است.

علاوه بر این موارد، تعداد مشترکان سرویس Playstation Plus تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱ به ۴۷٫۶ میلیون نفر رسیده که در مقایسه با ۴۱٫۵ میلیون مشترک در مدت مشابه سال مالی گذشته، ۶٫۱ میلیون نفر افزایش داشته است. نرم‌افزارهای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ در سه ماهه‌ی چهارم سال مالی ۲۰۲۰ به طور مشترک ۶۱٫۴ میلیون واحد فروخته‌اند که در مقایسه با فروش ۶۵٫۳ میلیون بخش نرم‌افزاری در مدت مشابه سال مالی قبل، ۳٫۹ میلیون کاهش داشته است. همچنین ۷٫۹ میلیون واحد به فروش عناوین فرست پارتی اختصاص دارد بود که کاهش ۱٫۳ میلیونی نسبت به ۹٫۲ میلیون نسخه‌ی فروخته شده در مدت مشابه سال مالی گذشته را نشان می‌دهد. ۷۹ درصد از فروش نرم‌افزار به دانلود دیجیتالی کامل بازی‌ها اختصاص داشته و آمار این بخش در سال قبل ۶۸ درصد بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.