پی سی ۹ میلیون بازی‌باز بازی Dirt Rally 2.0 را تجربه کرده‌اند - پی سی

شرکت کدمسترز (Codemasters) آمار جدیدی از بازی Dirt Rally 2.0 را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت تاکنون ۹ میلیون بازی‌باز به تجربه‌ی این بازی پرداخته‌اند.

بازی Dirt Rally 2.0 یکی از عناوین فرعی سری Dirt محسوب می‌شود که در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر گردید و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین دریافت نماید. شرکت کدمسترز علاوه بر اعلام آمار تعداد بازی‌بازان این عنوان، اطلاعاتی از آمار قابل توجه ثبت شده توسط بازی‌بازان را ارائه داد. بر اساس این آمار شده، بازی‌بازان تاکنون مسافتی بیش از ۱٫۵ میلیارد کیلومتر را در این بازی طی کرده‌اند.

علاوه بر این، خلیج هاوکس در کشور نیوزیلند محبوب‌ترین مکان برای بازدید لقب گرفت. پس از آن بخش‌های اسپانیا و لهستان در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. همچنین خودروی MINI Cooper S به عنوان بهترین انتخاب برای یک اتومبیل مبتدی اعلام شد. خودروهای Volkswagen Polo GTI R5 و Volkswagen the Golf GTI 16V در رده‌های بعد قرار گرفتند

شرکت کدمسترز آمار دقیقی از میزان فروش بازی Dirt Rally 2.0 را اعلام نکرده است. این بازی در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا و تحت عنوان «چالش، هیجان، لذت» مطالعه بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.