پی سی گیم پلی‌ نسخه‌ دمو‌ی بازی Ghosts ‘n Goblins Resurrection نمایش داده شد - پی سی

در مراسم The Game Awards امسال عناوین زیادی معرفی شد. یکی از این بازی‌ها، عنوان Ghosts ‘n Goblins Resurrection بود که یک ریبوت از بازی پلتفرمر کلاسیک شرکت کپکام (Capcom) محسوب می‌شود. یک تریلر جالب و جذاب از این بازی منتشر شده است و بخشی از آنچه را که می‌توان از این عنوان انتظار داشت، ارائه می‌دهد. اکنون نسخه گیم‌پلی دمو‌ی این اثر نمایش داده شده است.

در آخرین قسمت از برنامه Capcom Tv، دموی بازی به نمایش گذاشته شد. این بازی طراحی بسیار متفاوتی نسبت به عناوین قبلی دارد و گویا قرار است که داستان تاثیر بیشتری در بازی داشته باشد. در هر مرحله از بازی، بازی‌باز در نقش آرتور باید با زامبی‌ها، پرندگان خشن و برخی گیاهان شیطانی مبارزه کند و آن‌ها را شکست دهد؛ از این رو ممکن است گیم‌پلی آن برای بازی‌بازان قدیمی این سری آشنا باشد.

این عناوین همیشه به دلیل دشواری خود مورد توجه قرار می‌گرفتند. البته هنوز مشخص نیست که بازی چقدر به این مولفه پایبند باشد، اما طبق نمایش گیم‌پلی دموی این اثر، مراحلی وجود دارد که آرتور بدون زره و تنها با یک لباس زیر نمادین به مبارزه می‌رود.

بازی Ghosts ‘n Goblins Resurrection در تاریخ پنج‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ (۲۵ فوریه ۲۰۲۱) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدئوی گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.