پی سی گزارش: ۱۵۵ هزار دستگاه از کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس در زمان عرضه در بریتانیا به فروش رفته‌اند - پی سی

کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت چند روز پیش به صورت رسمی منتشر شده‌اند و به گفته‌ی فیل اسپنسر (Phil Spencer)، بزرگ‌ترین عرضه‌ی تاریخ اکس‌باکس را رقم زدند. حال طبق اطلاعات جدید منتشر شده، کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس فروش قابل قبولی در بریتانیا داشته‌اند.

طبق گزارش وب‌سایت VGC و همچنین ناشران مختلف، در زمان عرضه حدود ۱۵۵ هزار دستگاه از کنسول‌های اکس‌باکس سری اس و سری اکس در کشور انگلستان به فروش رفته‌اند. این آمار رکورد فروش ۱۵۰ هزار واحدی کنسول اکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۳ را شکست. این در حالی است که کنسول پلی‌استیشن ۴ در زمان عرضه و در ۴۸ ساعت اول، فروش ۲۵۰ هزار واحدی را در بریتانیا ثبت کرده بود و همچنان بزرگ‌ترین عرضه‌ی کنسول در انگلستان محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش VGC، دو سوم فروش کنسول‌های جدید اکس‌باکس مربوط به مدل اکس‌باکس سری اکس است. مایکروسافت نیز اخیراً اعلام کرده است که کنسول اکس‌باکس سری اس بالاترین درصد بازی‌بازان را در زمان عرضه و در هر کنسول اکس‌باکس اضافه می‌کند.

شرکت مایکروسافت تاکنون آمار دقیقی از میزان فروش کنسول‌های خود را اعلام نکرده است همچنان این ارقام را با کنسول های جدید خود نیز ارائه نمی‌کند. با این حال به نظر می‌رسد کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس در زمان عرضه فروش خوبی را ثبت کرده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.