پی سی گزارش: ساخت بازی Demon’s Souls از یک ماه پیش به پایان رسیده است - پی سی

کم‌تر از سه هفته‌ی دیگر تا انتشار نسخه‌ی بازسازی شده و به شدت مورد انتظار Demon’s Souls زمان باقی مانده است و بسیاری بی‌صبرانه منتظر اعلام خبر پایان ساخت بازی از سوی استودیوی بلوپوینت گیمز (BluePoint Games) هستند. با این حال، به نظر می‌رسد بیش از یک ماه از به پایان رسیدن روند بازسازی بازی Demon’s Souls و گلد شدن بازی می‌گذرد.

یکی از مشهورترین سازندگان ماد و علاقه‌مندان شدید به سری Souls یعنی لنس مک‌دونالد (Lance McDonald) با انتشار پیامی اعلام کرده است که بازی بیش از یک ماه پیش و در تاریخ ۳ مهر ماه سال جاری (۲۴ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی) گلد شده بود. اگرچه این موضوع هنوز به صورت رسمی از سوی استودیوی سازنده تایید نشده است ولی آن‌قدر دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. برای مثال، روند ساخت بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که یکی دیگر از بازی‌های فرست پارتی زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ به شمار می‌رود، در اوایل ماه اکتبر به پایان رسیده بود. اگر این موضوع صحت داشته باشد به این معنی است که استودیوی بلوپوینت گیمز بیش از ۲ ماه از زمان خود را صرفا برروی بهینه‌سازی و رفع مشکلات احتمالی بازی صرف خواهد کرد.

در کنار این خبر، این کاربر در ادامه‌ی پیام‌های خود به این موضوع اشاره کرده است که بخشی از گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده و اطلاعات بسیار زیادی از بازی را در اختیار دارد. به گفته‌ی مک‌دونالد گیم‌پلی نسخه‌ی بازسازی شده‌‌ی Demon’s Souls تا حد بسیار زیادی شبیه به همان چیزی خواهد بود که در تریلر رونمایی بازی مشاهده کرده بودیم.

علاوه بر این، به گفته‌ی این شخص نسخه‌ی بازسازی شده همچنان شبیه به نسخه‌ی اصلی خواهد بود با این تفاوت که «بازی به شدت زیبا بوده و برخی از باس‌ها بسیار بیشتر از گذشته نفرت‌انگیز و منزجر کننده به نظر می‌رسند». دوربین بازی نسبت به تریلر نمایش داده شده تغییر کرده و کمی عقب‌تر رفته است تا همانند نسخه‌ی منتشر شده برروی کنسول پلی‌استیشن ۳ کاربر در مرکز تصویر قرار داشته باشد. در نهایت، مک‌دونالد تایید کرده است که با توجه به اطلاعاتی که تا به این لحظه در اختیار دارد، بازی شامل هیچ درجه‌ی سختی نمی‌شود.

بازی Demon’s Souls Remake در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری (۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی) برای پلی‌استیشن ۵ و به عنوان یکی از بازی‌های هنگام عرضه‌ی این کنسول منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.