پی سی کمتر از دو ماه از انتشار بازی NBA 2K21 تبلیغات اجباری وارد این عنوان شده‌ است - پی سی

با توجه به گزارشاتی که به تازگی بازی‌بازان عنوان ورزشی NBA 2K21 منتشر کرده‌اند، به نظر می‌رسد استودیو‌ی ۲کی اسپورتس (۲K Sports) طی آخرین به‌روزرسانی این بازی، تبلیغات اجباری غیر قابل رد کردن را به آن اضافه کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این گزارش بپردازیم.

طبق گزارشاتی که مدتی است توسط بازی‌بازان سراسر جهان منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت ۲کی گیمز (۲K Games) نه تنها توانسته است با بازی NBA 2K21 پیشگام در عناوین ورزشی ۷۰ دلاری باشد، بلکه به تازگی با اضافه کردن تبلیغات اجباری به عنوان NBA 2K21، سعی داشته است تا افتخار پیشگامی در بازی ۷۰ دلاری همراه با تبلیغات اجباری را نیز از آن خود کند.

اگرچه این اولین بار نیست که در صنعت بازی‌های ویدئویی شاهد عناوین ورزشی با تبلیغات اجباری هستیم. بازی UFC 4، محصول استودیو‌ی الکترونیک آرتس اسپورت (EA Sports) نیز وضعیت مشابهی همچون عنوان NBA 2K21 داشت که البته پس از گذشت چند هفته از انتشار آن (و پایین آمدن ارزش تبلیغات درون بازی) و اعتراض خریداران این اثر، شرکت الکترونیک آرتس در نهایت اقدام به حذف آن از عنوان مذکور کرد.

البته سیاست‌های شرکت ۲کی گیمز به نظر می‌رسد در این زمینه کمی متفاوت‌تر از رقیبشان باشد؛ سال‌هاست که تبلیغات درون برنامه‌ای تنها پس از گذشت چند هفته از انتشار عناوین مجموعه‌ی NBA 2K به صورت گسترده مهمان این آثار می‌شود و خریداران این مجموعه‌ی ورزشی دیگر به این تبلیغات عادت و با آن کنار آمده‌اند، اما این بار به دلیل آنکه بازی برچسب قیمت ۷۰ دلاری را در نسخه‌ی کنسول‌های نسل نهمی داشته، باعث شده است تا باری دیگر تبلیغات اجباری درون برنامه‌ای بازی NBA 2K21 خبرساز شود.

اگرچه همچنان مشخص نیست که آیا این گونه تبلیغات در نسخه‌ی کنسول‌های نسل نهمی که ۱۰ دلار قیمت بیشتری دارد، وجود خواهد داشت یا خیر؛ با این حال مطمئناً دیر یا زود بازی‌بازان نسخه‌ی کنسول‌های نسل نهمی عناوین NBA 2K نیز باید منتظر اضافه شدن اینگونه تبلیغات اجباری به بازی ورزشی مورد علاقه‌ی خود باشند.

همچنین در پایان انتظار می‌رود ویدئویی از چگونگی قرار گرفتن تبلیغات اجباری در بازی NBA 2K21 را با شما به اشتراک بگذاریم اما به دلیل آن که شرکت ۲کی گیمز با این اقدام ما بیش از پیش به هدف خود (که تبلیغ حداکثری محصول موجود در میان صفحات لودینگ بازی است)  دست پیدا می‌کند، از گذاشتن ویدئوی مذکور خودداری می‌کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.