پی سی کمبود کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس احتمالاً تا نیمه‌ی اول ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت - پی سی

کنسول‌های نسل جدید اکس‌باکس سری اکس، سری اس و پلی‌استیشن ۵ با تعدادی محدود در زمان عرضه به فروش رسیدند. همان‌طور که می‌دانید، این کنسول‌ها در اواسط همه‌گیری بیماری COVID-19 عرضه شدند و به نظر می‌رسد این مشکلات عرضه احتمالاً تا چند ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

آقای تیم استوارت (Tim Stuart)، مدیر ارشد مالی اکس‌باکس، در کنفرانس سرگرمی تعاملی Jefferies توضیح داد که محدودیت‌های عرضه‌ی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس احتمالاً تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ میلادی (تا انتهای مارس ۲۰۲۱) ادامه خواهد داشت.

وی در این باره اظهار داشت:

برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱، برنامه‌هایی برای گزارش مالی خود خواهیم داشت. ما مشخصات عرضه مورد نیاز خود را می‌دانیم. من فکر می‌کنم هنگامی که وارد سه‌ماهه‌ی پس از تعطیلات می‌شویم، همچنان شاهد کمبودهای عرضه خواهیم بود. سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی مایکروسافت مصادف با سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ می‌شود. هنگامی که وارد سه ماهه‌ی چهارم می‌شویم، تمام زنجیره‌ی تامین ما با سرعت کامل به ماه‌های قبل از تابستان می‌رود.

آقای استوارت در ادامه افزود که هرگاه عرضه با تقاضا روبرو شود ، ما شاهد دیدن سرعت واقعی عرضه برای هر دو SKU نسل بعدی کنسول‌های اکس‌باکس خواهیم بود.

و این همان جایی است که من شروع می‌کنم. من انتظار دارم کمی از تقاضا را ببینم. مشخصات عرضه، مطابق با مشخصات تقاضا باشد. شما از پنجره تعطیلات بیرون خواهید بود. در طی ۵ الی ۶ ماه آینده کمبود را خواهیم داشت. پس از آن انتظار دارم برآورده شدن مشخصات تقاضا آغاز شود که واقعاً بسیار عالی خواهد بود. آنچه قرار است انجام شود این است که هنگامی که وارد آن بخش بالا رده می‌شویم ، آن را یک کنسول پرقدرت عالی می‌نامیم به علاوه آن SKU رده‌ی پایین‌تر نیز ارزش خود را دارد. فکر می‌کنم ما شروع به دیدن برخی از سرعت‌های واقعی می‌کنیم که من واقعاً از دیدن آن‌ها هیجان زده‌ام.

مایکروسافت اخیراً تایید کرده است که کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس بزرگ‌ترین عرضه‌ی تاریخ اکس‌باکس را داشته‌اند. همچنین به‌تازگی گزارش شده است که حدود ۱۵۵ هزار دستگاه از کنسول‌های نسل جدید این شرکت در بریتانیا در زمان عرضه به فروش رفته‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.