پی سی کریستوفر نولان در The Game Awards امسال حضور خواهد داشت - پی سی

به تازگی مشخص شده است که کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، کارگردان مشهور فیلم‌هایی مانند The Dark Knight، Memento و Inception، در مراسم The Game Awards امسال حضور خواهد داشت و یکی از جوایز را اهدا خواهد کرد.

کریستوفر نولان که برای آثاری مانند سه‌گانه The Dark Knight و به تازگی فیلم Tenet شناخته می‌شود، قرار است در کنار سایر ستاره‌های هالیوودی، یکی از حاضرین مراسم The Game Awards امسال باشد و یکی از جوایز را به برنده اهدا کند. کریستوفر نولان به خاطر فیلم‌های بسیار منحصر به فرد خود و خصوصا ایده‌های جالب سینمایی مشهور شده است و در فیلم‌های او شاهد مبحث‌های جالب علمی و فلسفی هستیم. او در سال ۲۰۲۰ یازدهیمن فیلم خود یعنی Tenet را عرضه کرد که این فیلم هم اکنون چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ است.

کریستوفر نولان در مراسم The Game Awards امسال حضور خواهد داشت

امروز جف کیلی (Geoff Keighley)، خالق و میزبان مراسم The Game Awards، در توییتر خود اعلام کرد که این کارگردان بزرگ یکی از افراد حاضر در The Game Awards امسال خواهد بود. کیلی نولان را “داستان‌گویی که مدیوم‌های مختلف را ترکیب می‌کند” خواند. البته معلوم نیست که نولان جایزه‌ی کدام شاخه را اهدا خواهد کرد، اما با توجه‌ به سابقه‌ی خود، احتمالا یکی بهترین روایت یا بهترین کارگردانی توسط نولان اعلام خواهد شد.

این اولین همکاری نولان با دنیای بازی‌های ویدویی نیست. او چندیش پیش با اپیک گیمز (Epic Games) همکاری کرد و شاهد اکران فیلم‌های نولان در بازی Fortnite بودیم. اما اینکه آیا شاهد استفاده از خلاقیت و مهارت‌های او در مدیوم بازی خواهیم بود یا خیر، مسئله‌ای است که باید در آینده مشخص شود. نولان پیش از این گفته بود که به ساخت یک بازی بر اساس Inception علاقه‌مند است. همچنین این کارگردان گفته بود که برای ساخت فیلم‌های Interstellar و Inception، از بازی‌های پازلی الهام گرفته است.

همانطور که گفته شد، مراسم The Game Awards امسال همین حالا هم پر از ستاره‌های هالیوودی است. گل گدوت (Gal Gadot)، بازیگر نقش واندروومن، و تام هالند (Tom Holland)، بازیگر نقش اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول، از دیگر افرادی هستند که در The Game Awards 2020 حضور خواهند داشت. همچنین بری لارسن (Brie Larson)، یکی از طرفداران نینتندو و بازیگر نقش کاپیتان مارول، نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 10 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.