پی سی کرش کردن Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به کنسول پلی‌استیشن ۵ آسیبی نخواهد زد - پی سی

اگرچه Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یکی از بهترین عناوین هنگام عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ است، اما متاسفانه این بازی تاکنون مشکلاتی را برای کاربران کنسول جدید سونی ایجاد کرده است؛ برای مثال، کرش کردن ناگهانی بازی سبب می‌شود تا در برخی موارد، قسمتی از میزان پیشرفت خود را از دست دهید و مجبور شوید آن بخش را دوباره تجربه کنید. البته از آن‌جایی که دلیل کرش کردن بازی در اکثر موارد نامشخص است، برخی از بازی‌بازان از ترس آسیب رساندن به کنسول گران خود از ادامه‌ی تجربه‌ی بازی خودداری کرده‌اند. به همین خاطر، اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تصمیم گرفته است تا به این موضوع واکنش نشان دهد.

اخیراً یکی از بازی‌بازان با خطاب قرار دادن مستقیم حساب توییتر اینسامنیاک گیمز، با لحنی عصبانی از مشکلات کرش Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برروی پلی‌استیشن ۵ و عدم رفع آن‌ها انتقاد کرده است. این شخص در انتهای توییت خود از توسعه دهندگان پرسید که آیا آن‌ها قصد دارند کنسول ۴۵۰ یورویی او را از کار بی‌اندازند؟

خوشبختانه اینسامنیاک به سرعت به این شخص پاسخ داد و پس از ابراز تاسف برای کرش کردن بازی او، توضیح داد:

ما و سونی همچنان در حال کار برروی رفع باگ‌هایی که منجر به کرش می‌شوند، هستیم. با این وجود در صورت کرش کردن بازی، خطری کنسول شما را تهدید نخواهد کرد.

امیدواریم که توسعه دهندگان بتوانند هر چه زودتر مشکلات گزارش شده را رفع کنند تا بازی‌بازان بتوانند بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را با خیال راحت تجربه کنند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی آن را از این‌جا مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 4 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.