پی سی کارگردان Prince of Persia: The Sands of Time Remake از ویژگی‌های این بازی می‌گوید - پی سی

همان‌طور که می‌دانید، سری Prince of Persia برای مدت زمانی طولانی در سکوت قرار داشت. سرانجام در جریان قسمت دوم از رویداد Ubisoft Forward نسخه‌ی جدید این مجموعه معرفی شد. این عنوان که Prince of Persia: The Sands of Time Remake نام دارد، مشخصاً نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی The Sands of Time محسوب می‌شود. اخیراً کارگردان بازی در مصاحبه با وب‌سایت Gamingbolt به سوالات مختلفی در مورد این اثر پاسخ داده است.

معمولاً یکی از سوالاتی که در مورد بازسازی عناوین کلاسیک پرسیده می‌شود، این است که توسعه‌دهندگان برای ایجاد تعادل میان وفاداری به نسخه‌ی اصلی و قرار دادن المان‌های مدرن از چه روشی استفاده می‌کنند. آقای پیر-سیلوین گیرس (Pierre-Sylvain Gires)، کارگردان عنوان Prince of Persia: The Sands of Time Remake، در خصوص این موضوع و ویژگی‌های این اثر توضیحاتی را ارائه داده است.

وی در این خصوص اظهار داشت:

ما به طرح و خط داستانی نسخه‌ی اصلی پایبند هستیم. با این حال ما تغییراتی را در گیم‌پلی بازی ایجاد کرده‌ایم و بخش‌های سینمایی از نو بازسازی شده‌اند. در مورد گیم‌پلی ما تمرکز خود را بر روی دوربین ۳ Cs، کنترل‌ها و نبردها قرار داده‌ایم. ما برروی سیستم دوربین بازی دوباره کار کرده‌ایم و آن را بهبود دادیم. با معرفی سیستم چند هدفه، نبردها را بهبود بخشیده‌ایم و همچنین حرکت‌های آکروباتیک بیشتری را به پرنس اضافه کردیم. به طور خلاصه  ما به نسخه اصلی وفادار مانده‌ایم اما در مدرن سازی بازی پیشرفت هایی انجام داده‌ایم.

در زمان انتشار تریلر معرفی Prince of Persia: The Sands of Time Remake، انتقادات بسیاری به گرافیک این بازی وارد شد. با این حال توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که تریلر نمایش داده شده مربوط به بیلدهای قدیمی بوده و بدون شک این بازی از لحاظ بصری بهبود می‌یابد در زمان عرضه گرافیک بسیار بهتری خواهد داشت.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake، در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۹ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱) برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. به لطف وجود قابلیت Backward، این بازی برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، سری اکس و پلی‌استیشن ۵ نیز قابل بازی خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.