پی سی پوسته‌ی The Mandalorian برای کنترلر اکس‌باکس معرفی شد - پی سی

در آستانه‌ی آغاز فصل دوم از سریال The Mandalorian، شرکت مایکروسافت از پوسته‌ی مخصوص این سریال برای کنترلر اکس‌باکس رونمایی کرد.

فصل اول سریال The Mandalorian به عنوان اولین سریال لایو اکشن سری Star Wars در سال گذشته‌ی میلادی آغاز شد. این سریال با عملکرد عالی خود توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب نماید. شخصیت بیبی یودا (Baby Yoda) نقش مهم و زیادی در جذب تماشاگران این سریال داشته است. فصل دوم این سریال در اواخر هفته‌ی جاری آغاز خواهد شد و به همین مناسبت مایکروسافت اخیراً از پوسته‌ی طرح این سریال برای کنترلر اکس‌باکس رونمایی کرد.

همزمان با آغاز فصل دوم سریال The Mandalorian، نسخه ویژه‌ای از کنترلر اکس‌باکس با طرح این سریال معرفی شده است. این کنترلر دارای روکش نقره‌ای متالیک و براق است و از مارک‌های مختلفی بهره می‌برد و همچنین تصویری از شخصیت بیبی یودا را نشان می‌دهد.

این کنترلر ویژه‌ی اکس‌باکس هم‌اکنون با قیمت ۱۶۰ دلار در فروشگاه مایکروسافت برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد و شامل کنترل‌کننده و پایه شارژ می‌شود. در حال حاضر هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی این کنترلر اعلام نشده است. در صفحه‌ی فروشگاه مایکروسافت تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ به عنوان تاریخ انتشار مشاهده می‌شود. با این حال هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است. مایکروسافت تایید کرده است که این کنترلر در کنار کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس، برروی اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگار خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.