پی سی پوسته‌ی Punisher کنسول پلی‌استیشن ۵ شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد - پی سی

طراح سه‌بعدی خلاقی طرحی مفهومی برای یک پوسته‌ی خیالی پلی‌استیشن ۵ طراحی کرده است. این پوسته بر اساس سریال معروف نت‌فلیکس یعنی The Punisher طراحی شده است و لوگوی معروف این سریال را شامل می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه ظاهری فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز دارد. همراه گیمفا باشید.

تا چند هفته‌ی دیگر، بالاخره بازی‌بازان موفق به تجربه‌ی عناوین جدید برروی کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ می‌شوند. در حالی که تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون جنبه‌های فنی این کنسول و اقلام جانبی آن منتشر شده است، برای بازی‌بازان سوال است که چه ویژگی‌هایی از پلی‌استیشن ۵ پس از عرضه‌ی آن مشخص خواهد شد؟ یکی از این ویژگی‌ها می‌تواند پوسته‌های این کنسول باشد. اخیرا یکی از طراحان سه‌بعدی با طراحی مفهومی جدید خود، ایده‌ای از شکل ظاهری یک پلی‌استیشن ۵ شخصی‌سازی شده به بازی‌بازان داده است.

این طراح آقای جوزپه اسپینلی (Giuseppe Spinelli) می‌باشد که به Snoreyn نیز شهرت دارد. او طراحی‌های مفهومی و ویدیو‌های متعددی را بر اساس پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده است. اوایل ماه اکتبر بود که او یک پوسته‌ی پلی‌استیشن ۵ را بر اساس بازی Spider-Man: Miles Morales طراحی کرد. اکنون او به سراغ سریال محبوب نت‌فلیکس رفته طرحی مفهومی بر اساس آن منتشر کرده است.

این طراحی، یک پوسته‌ی پلی‌استیشن ۵ را نشان می‌دهد که لوگوی معروف Punisher آن را تزیین کرده است. این کنسول فرضی سیاه رنگ است و نوارهای نورانی قرمز ظاهر آن حسابی جذاب کرده‌اند. علاوه بر این، یک کنترلر متفاوت نیز در کنار این کنسول قرار دارد و لوگوی مشابهی نیز برروی آن درج شده است. شما می‌توانید تصویر این طرح مفهومی را در قسمت پایین مشاهده کنید.

 

لازم به ذکر است که تاکنون ظاهری متفاوت از کنسول استاندارد پلی‌استیشن ۵ یا رنگ‌های متنوع آن توسط سونی به تایید نرسیده است. بنابراین در حال حاضر تنها کنسول در دسترس، همان پلی‌استیشن ۵ سفید دوست‌داشتنی است. مشخص نیست که آیا این طراحی‌های مفهومی روزی واقعا به یک پوسته تبدیل خواهند شد یا خیر؟ اما به مانند آنچه در نسل هشتم شاهد بودیم، احتمال آن وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.