پی سی پشتیبانی از پلی‌استیشن وی‌آر به زودی به Minecraft اضافه می‌شود - پی سی

شرکت موجانگ (Mojang)، ناشر بازی محبوب Minecraft، با انتشار مطلبی در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن بیان کرده است که پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر به زودی به این بازی اضافه خواهد شد.

به گفته‌ی آقای کارپنتر (Carpenter) از شرکت موجانگ، نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Minecraft دقیقا همان چیزی است که شما هر روز، هر هفته، هر ماه و هر سال برروی پلی‌استیشن ۴ تجربه می‌کنید و هیچ چیز از آن حذف نخواهد شد.

تنظیمات و راهنمایی‌های جدیدی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهد تجربه‌ی نسخه‌ی واقعیت مجازی را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. علاوه بر این، دو راه کلی برای تجربه‌ی بازی در حال واقعیت مجازی وجود خواهد داشت: حالت Immersive و حالت Living Room.

در نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Minecraft برروی کنسول پلی‌استیشن ۴، شما همچنان از کنترلر استاندارد این کنسول برای انجام تمامی فعالیت‌ها در بازی استفاده خواهید کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی مربوط به هدست پلی‌استیشن وی‌آر دقیقا از همان تکنولوژی استفاده شده در نسخه‌های واقعیت مجازی بازی که پیش از این برروی دیگر پلتفرم‌ها منتشر شده بود، استفاده خواهد کرد. البته بازی به صورت کامل برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر بهینه شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.