پی سی ویدیویی از پروسه‌ی ساخت موسیقی بازی The Medium منتشر شد - پی سی

آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) و آرکادیوش ریکوفسکی (Arkadiusz Reikowski) با هم مشغول همکاری هستند تا موسیقی عنوان ترسناک آینده The Medium را به ثمر برسانند. این بازی که توسط استودیوی لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) در دست توسعه است یکی از اولین عناوین انحصاری نسل بعدی خواهد بود که ما شاهد آن خواهیم بود و مکانیزم گیم‌پلی بازی جهانی بسیار منحصر به فرد را نشان خواهد داد که مطمئناً پیمایش آن جالب خواهد بود،اما مانند همه‌ی داستان‌های ترسناک ، خیلی از تاثیرگذاری‌های این عنوان‌ها وابستگی زیادی به موسیقی دارند.

بازی The Medium تأثیرات آشکاری از سری افسانه ای سایلنت هیل می‌گیرد، چیزی که سازنده در مورد آن قبلا صحبت کرده بود. آن‌ها به بهترین وجه ممکن این تأثیر را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، زیرا آکیرا یامائوکا که آهنگساز اصلی آن مجموعه بود، در موسیقی متن این بازی نیز همکاری می‌کند. او با آهنگساز بازی Layers of Fear یعنی آرکادیوش ریکوفسکی  همکاری خواهد کرد تا به ساخت موسیقی این بازی کمک کند. بلوبر تیم ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو چگونه برای موسیقی متن کنار هم قرار گرفتند و روند خلق آن‌ها چگونه بود. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

بازی The Medium قرار است برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس منتشر شود و در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.