پی سی ویدئوی جعبه گشایی DualSense نگاهی اجمالی به کنترلر و قطعات داخلی آن خواهد انداخت - پی سی

به تازگی یکی از یوتیوبر (YouTuber)های مشهور موفق به دریافت و انتشار ویدئویی از کنترلر نسل نهمی شرکت سونی، یعنی کنترلر DualSense کنسول پلی‌استیشن ۵ شده است. در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر تماشای این ویدئو، مروری کوتاه بر اطلاع به دست آمده از آن داشته باشیم.

روز گذشته بود گه مشخص شد بسیاری از اصحاب رسانه‌های غربی موفق به دریافت کنسول پلی‌استیشن ۵ شده‌اند. اگرچه با توجه به آنکه نزدیک به یک روز از انتشار این خبر می‌گذر و همچنان کوچک‌ترین ویدئویی از جعبه گشایی و یا بررسی کنسول پلی‌استیشن ۵ برروی شبکه‌های اجتماعی منتشر نشده است، به نظر می‌رسد کمپانی سونی همچنان اجازه‌ی نمایش عمومی کنسول‌های نسل نهمی خود را به افراد دریافت کننده‌ی پلی‌استیشن ۵ نداده است.

با این حال به نظر می‌رسد اوضاع برای کنترلر DualSense کنسول پلی‌استیشن ۵ کمی متفاوت‌تر باشد، زیرا به تازگی یکی از یوتیوبر‌های مشهور که با نام کاربری Austin Evans شناخته می‌شود، ویدئوی جعبه گشایی را از کنترلر DualSense به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو علاوه بر جعبه گشایی کنترلر نسل نهمی شرکت سونی، شاهد آزمایش چگونگی عملکرد آن با دیگر دستگاه‌های بازی از جمله کنسول پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و همین‌طور سرویس xCloud شرکت مایکروسافت نیز خواهیم بود. شما می‌توانید در ادامه این ویدئو را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

همان‌طور که مشاهده کردید، به نظر می‌رسد همچنان امکان تجربه‌ی بازی به وسیله‌ی کنترلر DualSense برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۴ وجود ندارد؛ با وجود اینکه کنترلر DualSense تا مرحله‌ی اتصال کامل به عنوان یک کنترلر وایرلس به کنسول پلی‌استیشن ۴ پیش رفت. با این حال این احتمال وجود دارد که در آینده و با دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری کنترلر و کنسول‌های بازی، امکان تجربه‌ی بازی به وسیله‌ی کنترلر DualSense برروی کنسول‌های بازی دیگر به وجود بیاید. اگرچه با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد این کنترلر در حال حاضر نیز سازگاری کامل با سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز دارد. همچنین نکته‌ی بسیار جالب اینجاست که حتی می‌توان با استفاده از کنترلر DualSense به تجربه‌ی عناوین موجود در سرویس xCloud برروی گوشی‌های هوشمند اندروید پرداخت.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) منتشر شده و در بازارهای جهانی برای خرید در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.