پی سی ویدئوی جدیدی به بررسی تنظیمات Watch Dogs: Legion برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌پردازد - پی سی

عنوان جاه‌طلبانه و جهان باز شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) یعنی بازی Watch Dogs: Legion قرار است در ماه آینده منتشر شود و یکی از اولین عناوین قدرتمند نسل نهمی که بازی‌بازان به تجربه‌ی آن خواهند پرداخت، نام می‌گیرد. با این حال این بازی در تاریخ زودتر و هفته‌ی آینده برروی کنسول‌های نسل هشتمی و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به همین مناسبت مدیر انجمن پلتفرم رایانه‌های شخصی شرکت یوبی‌سافت در قالب یک ویدئو به معرفی بخش تنظیمات گرافیکی بازی Watch Dogs: Legion برروی رایانه‌های شخصی پرداخته و به صورت کامل توضیح هر بخش و آزادی عمل بازی‌بازان در استفاده از این تنظیمات گسترده و پیشرفته را بیان می‌دارد.

در کنار معرفی کامل بخش تنظیمات گرافیکی و بصری، بازی‌بازان با تنظیمات گیم‌پلی به مانند درجه‌ی سختی بخش داستانی، Permadeath و تنظیمات مربوط به نگه داشتن یا فشردن کلیدهای مختلف و عملکرد آن‌ها آشنا خواهند شد. همچنین مشخص شد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Watch Dogs: Legion از برنامه‌های کاربردی دیگری به مانند Tobii Eye Tracking و سیستم یکپارچه‌سازی MSI و سایر برنامه‌های کاربردی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در ویدئوی مذکور مشخص شد که تمامی عملکردها و دکمه‌های مربوط به ماوس و صفحه کلید را نیز می‌توان به صورت جداگانه از نظر سایز، رنگ و سبک شخصی‌سازی نمود.

علاوه بر این موارد، گزینه‌هایی در تنظیمات بازی Watch Dogs: Legion وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توان تغییراتی در رابط کاربری بازی برای دید بهتر و یا استفاده از چند مانیتور به صورت همزمان، تغییرات وسیع در سطح جزئیات هندسی و محیطی، نورپردازی و سایه‌زنی بخش‌های مختلف و حتی DLSS را اعمال کرد.

عنوان Watch Dogs: Legion قرار است در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۹ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا و دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. نسخه‌ی نسل نهمی مربوط به دو کنسول اکس‌باکس سری اس و سری اکس در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) و نسخه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس علاقه‌مندان قرارخواهد گرفت. شما در پایان می‌توانید به مشاهده‌ی ویدئوی منتشر شده در مورد تنظیمات مختلف بازی Watch Dogs: Legion برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی بپردازید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.