پی سی هیدکی کامیا اطلاعات جدیدی از Project GG منتشر کرد - پی سی

استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، تعداد قابل توجه‌ای از عناوین اکشن موفق را ارائه داده است. از جمله‌ی این بازی‌ها می‌توان به Bayonetta ،Metal Gear Rising: Revengeance ،Nier: Automata و Astral Chain که از بهترین‌های سبک اکشن به‌حساب می‌آیند، اشاره داشت. هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، یکی از موسسان استودیو، اظهار داشته که پلاتینیوم گیمز در حال کار بر روی یک سری جدید با نام موقت Project GG است تا آن را هم به لیست بهترین عناوینش اضافه کند.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰، رسانه‌ی فامیتسو (Famitsu) مجموعه‌ا‌ی سالانه‌ از مصاحبه‌هایی که در این سال با سازندگانی از سراسر صنعت بازی ژاپن انجام داده را منتشر کرده است. این نشریه با ۱۱۰ توسعه‌دهنده مصاحبه انجام داده تا اهداف آن‌ها را برای سال ۲۰۲۱ مشخص کند. در میان آن‌ها هیدکی کامیا، اطلاعاتی کوتاه در مورد پروژه‌های آینده‌ی استودیوی پلاتینیوم گیمز ارائه داد. در حال حضور اطلاعات کامل و دقیقی در مورد عنوان Project GG توسط کامیا منتشر نشده، اما با توجه به تریلری که قبلا از این عنوان نمایش داده شده، می‌توانیم این عنوان را سومین عضو از سه‌گانه‌ی ابرقهرمانی کامیا نامید. دو عضو دیگر این سه‌گانه را می‌توان بازی‌های Viewtiful Joe و The Wonderful 101 دانست.

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، یکی از موسسان استودیو، اظهار داشته که پلاتینیوم گیمز در حال کار بر روی یک سری جدید با نام موقت Projet GG است تا آن را هم به لیست بهترین عناوینش اضافه کند.

در حالی که کامیا جزئیات جدیدی برای ارائه به فامیتسو نداشت، اما او تأیید کرد که مراحل ساخت بازی بالاخره شروع به‌ حرکت کرده و Project GG هم‌اکنون در استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال توسعه است. او همچنین اعلام کرد که هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی وجود ندارد. اگر چه اطلاعات زیادی در مورد Project GG اعلام نشد، اما کامیا در مورد عنوان مورد انتظار دیگر استودیوی پلاتینیوم گیمز، یعنی Bayonetta 3 اطلاعات بیشتری را ارائه کرد.

بازی Bayonetta 3

با توجه به این‌که اخبار کمی در مورد بازی Bayonetta 3 منتشر شده، اما او توضیح داد که متوجه نگرانی هوادارن است. کامیا اطمینان داد که توسعه‌ی این عنوان بسیار خوب پیش می‌رود و اظهار داشت که بازی در مراحل آزمایشی بسیار خوب عمل کرده است.

با توجه به این‌که اخبار کمی در مورد بازی Bayonetta 3 منتشر شده، اما او توضیح داد که متوجه نگرانی هوادارن است. کامیا اطمینان داد که توسعه‌ی این عنوان به‌خوبی پیش می‌رود و اظهار داشت که بازی در مراحل آزمایشی بسیار خوب عمل کرده و از آنجایی که عنوانی انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود، احتمالاً منظور وی از سیستم‌های گیم‌پلی جدیدی است که برای این اثر ساخته شده‌اند. او همچنین در ادامه اضافه کرد که در حال حاضر استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال فعالیت بر روی چهار پروژه به‌صورت هم‌زمان است.

به جز عنوان‌های Project GG، The Wonderful 101 Remastered و Bayonetta 3، این استودیو در حال کار بر روی بازی جدیدی به‌ نام Babylon’s Fall، برای شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) است و آن‌ها امیدوارند که بتوانند به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر کنند. در صورتی که تریلر اولیه‌ی منتشر شده برای عنوان Project GG را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.