پی سی هایلایت: بررسی نکات بازی Cyberpunk 2077؛ سفر به دنیای سایبرپانکی - پی سی

در جدیدترین قسمت از فصل دوم آیتم ویدئویی «هایلایت»، به سراغ بازی Cyberpunk 2077 رفته‌ و نکاتی که پیش از خرید این بازی‌ باید بدانید را بررسی کرده‌ایم.

نگاهی کوتاه به بازی Cyberpunk 2077

کمتر کسی است که با استودیوی سی‌دی پراجکت رد آشنایی نداشته باشد. این استودیوی لهستانی، یکی از برترین نقش آفرینی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی یعنی Wild Hunt را خلق کرد و پس از آن به سراغ یک پروژه‌ی جاه طلبانه‌ی دیگر رفت. بله؛ از بازی محبوب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 صحبت می‌کنیم که به تازگی عرضه شده است. داستان بازی در شهر Night City جریان دارد. در قرن ۲۱، کشور آمریکا دچار یک فروپاشی اقتصادی-اجتماعی می‌شود و این موضوع باعث شده تا این کشور برای بقا به سازمان‌ها یا شرکت‌های بزرگ و غول پیکر یا همان مگاکورپ‌ها وابسته شود. مگاکورپ‌ها، شرکت‌هایی هستند که فعالیت‌های تجاری گسترده‌ای در زمینه‌های مختلفی از جمله تجارت اسلحه انجام می‌دهند.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی بازی با نام V، به همراه دوستش Jackie Welles از طرف Dexter Deshawn مامور می‌شوند تا یک تراشه‌ی گران‌قیمت و کمیاب با نام Cheap of immortality را از سازمان Arasaka Corporation سرقت کنند. اما این ماموریت آن‌طور که باید و شاید خوب پیش نمی‌رود و باعث می‌شود تا دوست و همکار او یعنی Jackie در جریان ماموریت کشته شود.

هنگامی که V به نزد Dexter Deshawn می‌رود، Dexter به او خیانت کرده و در نهایت V را در بیابان رها می‌کنند تا کشته شود. اما این‌طور به نظر می‌رسد که تراشه‌ی‌ chip of immortality جان وی را نجات می‌دهد. در پایان نیز شاهد حضور Johnny Silverhand هستیم که به نوعی نقش یک روح و یک راهنما را برای V در بازی ایفا خواهد کرد. اما  اینکه چرا این تراشه، شخصیت V را زنده نگهداشته است و چرا Johnny Silverhand در پایان به او می‌گوید که باید یک شهر را به آتش بکشد، از جمله سوالاتی است که فعلا نمی‌توان به آن پاسخ داد.

بررسی نکات بازی Cyberpunk 2077

بررسی نکات بازی Cyberpunk 2077

در جدیدترین قسمت از فصل دوم آیتم ویدئویی «هایلایت»، به سراغ بازی Cyberpunk 2077 رفته‌ و نکاتی که پیش از خرید این بازی‌ باید بدانید را بررسی کرده‌ایم.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

برای بررسی اخبار و جزئیات بیشتر از بازی Cyberpunk 2077 می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.