پی سی هاکی هم وضع بهتری ندارد | نقدها و نمرات NHL 21 منتشر شد - پی سی

به تازگی نقدها و نمرات بازی NHL 21، یکی دیگر از آی‌پی‌های ورزشی الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، منتشر شده است که نشان می‌دهند این بازی هم وضع بهتری از سایر بازی‌های ورزشی امسال ندارد.

به نظر می‌رسد که سال آخر کنسول‌های نسل هشتمی، بدترین سال آن‌ها برای بازی‌های ورزشی هم هست. الکترونیک آرتس و زیرمجموعه‌ی آن یعنی EA Sports، صاحب اکثر آی‌پی‌های ورزشی معروف و لایسنس لیگ‌های محبوبی مانند NFL و NHL هستند. همچنین آن‌ها سری بازی FIFA را هم توسعه می‌دهند. در حالی که NFL با Madden NFL 21 وضع فضاحت‌باری را دارد و نمره‌ی متای ۶۳ از سوی منتقدان و ۰٫۲ را از سوی کاربران دریافت کرده است، FIFA هم وضع چندان بهتری ندارد و به نمره‌ی ۷۳ از سوی منتقدان و ۰٫۸ از سوی کاربران رضایت داده است. خب همانطور که انتظار می‌رفت وضعیت برای NHL 21، شبیه‌ساز ورزشی هاکی، چندان بهتر نیست و باز هم شاهد نمرات متوسط از سوی منتقدان و نمرات ضعیف از سوی کاربران هستیم. به نظر می‌رسد که باز هم الکترونیک آرتس به جای تمرکز برروی ساخت یک بازی ورزشی خوب، بیشتر سعی کرده تا بخش Ultimate Team را که اینجا HUT نام دارد را توسعه دهد و کسب درآمد کند. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات NHL 21 می‌اندازیم تا ببینیم که این بازی در چه زمینه‌هایی شکست خورده است.

GameSpot 9/10

NHL 21 یک بازی هاکی فوق‌العاده است که این سری را با یک داستان لذت‌بخش و درگیرکننده در Be a Pro و گیم‌پلی آرکید عالی در HUT Rush رو به جلو می‌راند. حرکات تکنیکی جدید به خوبی به بازی‌بازان راه‌های جدیدی برای گول زدن مدافعان می‌دهند، اما بهترین بخش NHL 21 ترکیب همان کنترل عالی قدیمی و جلوه‌های بسیار زیبا است که بیش از پیش به یک بازی واقعی نزدیک است.

Forbes 8/10

NHL 21 یک نسخه‌ی قوی دیگر برای سری NHL است که با Be a Pro طعم جدیدی را به این سری می‌بخشد، کیفیت گیم‌پلی روی یخ را حذف می‌کند و حالت Franchise را هم جذاب‌تر می‌کند. با این وجود، مشکلات و کمبودها در شخصی‌سازی و تمرکز زیاد برروی HUT، آن را از تبدیل شدن به یک بازی کامل باز می‌دارد.

Hardcore Gamer 8/10

NHL 21 جمع‌آوری بهترین‌های سری NHL در نسل هشتم است. Be a Pro حالت جدید بسیار خوبی است که برای بازی‌بازان آفلاین طراحی شده است. HUT همان HUT سابق است و برای گرفتن کارت‌ها باید وقت زیادی را صرف کنید. NHL می‌تواند از یک به‌روزرسانی نسل بعدی سود ببرد، اما این نسخه هنوز هم برای کسانی که سالیانه NHL می‌خرند یا چند سال از این سری دور بوده‌اند، بازی خوبی است.

Game Informer 7.5/10

NHL 21 فعلا بازی خوبی است، به خصوص اگر به دنبال یک بازی زیباتر و پر زرق و برق‌تر باشید. همچنین با توجه به اینکه تنها راه لذت بردن از هاکی تا ماه ژانویه که لیگ NHL بازمی‌گردد، همین NHL است، این بازی راه بدی برای راضی کردن نیاز هاکی‌ شما نیست.

Dualshockers 7.5/10

Be a Pro حالت خوبی است، اما ابدا دلیل کافی برای کسانی که NHL 20 را خریده‌اند نیست. همچنین با وجود اضافه شدن چند ویژگی جدید گیم‌پلی، بازی هنوز هم خیلی شبیه به نسخه‌ی سال قبل است. اگر سال قبل NHL 20 را نخریده‌اید، شاید الان فرصت خوبی برای تجربه‌ی شبیه‌ساز هاکی الکترونیک آرتس باشد. در غیر این صورت شاید بهتر باشد که منتظر نسخه‌ی نسل بعدی این بازی بمانید.

COGconnected 6.5/10

سری NHL پانزده سال است که فرمول خود را چندان تغییر نداده است، پس چرا انتظار داشته باشم که NHL 21 تفاوتی داشته باشد؟ با وجود اینکه حالت Be a Pro را دوست داشتم، اما لحظه‌ای برای تعویض آن با یک بازی که واقعا شبیه به ورزش هاکی باشد عوض می‌کنم. البته هنوز هم این بازی به روانی و جذابی همیشه است، اما بازتاب‌گر خوبی از ورزش هاکی نیست. دفاع هنوز هم بی‌ثبات است، هم‌تیمی‌هایی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند پرت هستند و گلرها هم با همان روش‌های و حقه‌های سابق به آسانی گل می‌خورند. اگر EA Vancouver دوست دارد تا کنار غول‌های این ژانر، NBA 2K و MLB The Show، بایستد، پس بهتر است که درک بهتری از یک شبیه‌ساز هاکی داشته باشد.

IGN 6/10

حالت جدید Be a Pro در بهبود تجربه‌ی تک‌نفره و متنوع‌تر کردن آن موفق است. اما برایم عجیب است که چطور یک نسل کامل گذشته است، اما الکترونیک آرتس هنوز نتوانسته مشکلات قدیمی مانند پاس‌های پینگ-پنگی، عدم وجود خلاقیت در حمله و گیم‌پلی تکراری را رفع کند.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

NHL 21 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.