پی سی نینتندو قیمت‌ جوی‌کان‌‌ را در ژاپن کاهش داد - پی سی

نینتندو سوییچ از زمان عرضه توانسته به کنسول بسیار موفقی تبدیل شود و اگر با همین روند ادامه دهد، ممکن است که حتی به پرفروش‌ترین کنسول نسل خود تبدیل شود. حال نینتندو قیمت کنترلر‌های جوی‌کان این کنسول را در ژاپن کاهش داده است.

همانطور که اشاره شد، محبوبیت نینتندو جهانی بوده است، اما ژاپن با اختلاف بیشترین سهم را در موفقیت این کنسول داشته است. با وجود گذشت تنها سه سال از عرضه‌ی این کنسول، سوییچ همین حالا موفق شده است که فروش کنسول Wii در ژاپن را پشت سر بگذارد. طبعا فروش بیشتر کنسول، به معنای فروش بیشتر لوازم جانبی کنسول از جمله کنترلر هم هست.

هم اکنون قیمت جهانی جوی‌کان به صورت تکی ۴۹٫۹۹ دلار است و باندل دوتایی آن هم به قیمت ۷۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اما از ابتدای نوامبر، این قیمت در ژاپن کاهش خواهد یافت. البته این کاهش تنها مختص به جوی‌کان‌ تکی است و باندل دوتایی آن به همان قیمت سابق باقی می‌ماند. به این ترتیب جوی‌کان‌ها در ژاپن از ابتدای نوامبر به جای ۴۴۸۰ ین ژاپن، به قیمت ۳۷۴۰ ین به فروش می‌رسند.

مشخص نیست که آیا این کاهش قیمت در آینده بر بازارهای غربی هم اعمال خواهد شد یا نه، اما با توجه به مشکل دریفت جوی‌کان که صدای بسیاری از خریداران را در آورده است، این حرکت از سوی نینتندو با واکنش مثبت همراه خواهد شد. مشکل دریفت جوی‌کان‌ها منجر به شکایات زیادی از نینتندو در ماه‌های گذشته شده است و معلوم نیست که آیا نینتندو برنامه‌ای برای حل این مشکل در جوی‌کان‌های بعدی دارد یا خیر.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.