پی سی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Xuan-Yuan Sword VII در فوریه 2021 عرضه خواهد شد - پی سی

شرکت سافت‌استار اینترتینمنت (SoftStar Entertainment) امروز به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Xuan-Yuan Sword VII در ماه فوریه ۲۰۲۱ و در غرب برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

بازی Xuan-Yuan Sword VII عنوانی در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که دو استودیوی دومو (DOMO) و یورکا (Yooreka) به صورت مشترک وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده داشته‌اند. داستان این بازی به چین باستان و اساطیر آن اختصاص دارد. بازی‌بازان در این اثر کنترل شخصیتی به نام تایشی ژائو (Taishi Zhao) را برعهده خواهند داشت. تایشی مهارت بالایی در استفاده از شمشیر و سلاح‌های سرد دارد. وی درگیر یک سرنوشت غم‎‌انگیز شده و برای محافظت از خانواده‌ی خود، سفر جدیدی را آغاز می‌کند و به دنبال کشف حقیقت می‌رود.

این بازی از سه سطح درجه‌ی سختی متنوع برخوردار است. سیستم مبارزات بازی Xuan-Yuan Sword VII به صورت همزمان خواهد بود. سیستم این مبارزات بر پایه‌ی Combo بوده و شامل حمله، دفاع، جاخالی دادن و مهارت فعال (Active) است. تایشی از یک مهارت ویژه‌ای برخوردار است که در آن می‌تواند زمان را آهسته نماید. در این حالت، وی می‌تواند خصوصیات فیزیکی اشیای اطراف خود را تغییر دهد. همچنین ‌انواع مختلفی از سلاح‌ها و زره‌ها در بازی وجود دارند که قابل ارتقا هستند. علاوه بر این موارد، امکان سفر به بخش‌های مختلف نقشه نیز برای بازی‌بازان فراهم شده است.

Xuan-Yuan Sword VII در اکتبر سال جاری و در کشورهای آسیایی برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. حال نسخه‌ی غربی این بازی قرار است در فوریه ۲۰۲۱ (بین اواسط بهمن تا اواسط اسفند ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. علاوه بر این مورد، امروز یک به‌روزرسان بزرگ برای این بازی منتشر می‌شود که شامل یک درجه‌ی سختی، یک چالش و یک باس جدید خواهد بود. همچنین در فوریه ۲۰۲۱ قرار است پشتیبانی از زبان‌های اسپانیایی، روسی و آلمانی نیز به این بازی اضافه شود.

به گفته‌ی شرکت سافت‌استار اینترتینمنت، نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Xuan-Yuan Sword VII برای عرضه در دستور کار قرار دارد، اما تاکنون تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.