پی سی نسخه ایکس‌ باکس Among Us سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد - پی سی

پس از انتشار غافلگیرانه‌‌ی ساخته‌ی محبوب استودیوی اینرسلاث (innersloth) برروی کنسول نینتندو سوییچ، اخیراً شرکت مایکروسافت از انتشار نسخه‌ی ایکس‌باکس Among Us در سال ۲۰۲۱ خبر داده است. البته خبر خوب دیگر این است که مشترکین ایکس‌باکس گیم پس برروی رایانه‌های شخصی می‌توانند همین حالا به این عنوان دسترسی پیدا کنند.

Among Us، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال، که تا چند روز پیش تنها برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS در دسترس بود، هم‌اکنون برروی نینتندو سوییچ منتشر شده است و سال آینده نیز راهی کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس‌باکس خواهد شد. البته مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم پس که به هر دلیلی تاکنون Among Us را برروی رایانه‌های شخصی تجربه نکرد‌ه‌اند، از امروز می‌توانند به این عنوان دسترسی پیدا کنند.

همان‌طور که گفته شد، نسخه ایکس‌باکس Among Us قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های شرکت مایکروسافت منتشر شود. با این حال لازم به ذکر است که همانند نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، نسخه‌ی کنسولی این بازی نیز در سال آینده برروی سرویس ایکس‌باکس گیم پس ارائه خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی برروی ایکس‌باکس اعلام نشده است.

اگرچه تنها سه روز از انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ Among Us می‌گذرد، اما این عنوان از همین حالا جزو پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه دیجیتالی eShop نینتندو محسوب می‌شود. با توجه به انتشار Among Us برروی کنسول‌های نینتندو و مایکروسافت، انتظار می‌رود که این بازی به زودی برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ نیز عرضه شود. در نهایت لازم به ذکر است که استودیوی اینرسلاث قصد دارد تا با انتشار یک نقشه‌ی جدید در اوایل سال ۲۰۲۱، همچنان به پشتیبانی از بازی خود ادامه دهد.

بازی Among Us هم‌اکنون برروی کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها