پی سی نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 تأثیرات بزرگی بر Injustice 3 خواهد داشت - پی سی

نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 در حال ایجاد تغییرات بزرگی در بازی استودیوی ندررلم (NetherRelm) است که هواداران انتظار دیدن این تغییرات در Injustice 3 را دارند.

طرفداران منتظر به‌روزرسانی از استودیوی ندررلم برای Mortal Kombat 11 در ماه جاری هستند. زمانی که این استودیو، تاریخ انتشار نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 را نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد، طرفداران بسیار خوشحال شدند. نسخه‌ی Ultimate بازی، شامل تمام بسته‌های الحاقی منتشر شده برای این بازی مبارزه‌ای معروف خواهد بود.

همانند نسخه‌های قبلی Mortal Kombat 11، نسخه‌ی جدید همچنین شامل گیم پلی میان-پلتفرمی خواهد بود که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا میان کنسول‌های موجود نبرد کنند. نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11، پیامدهای بزرگی برای یک مجموعه‌ی بزرگ دیگر استودیوی ندررلم یعنی Injustice دارد. تغییراتی که در نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 اعمال می‌شود، احتمالاً در Injustice 3 نیز وجود خواهد داشت.

Mortal Kombat 11 Ultimate Edition

زمانی که استودیوی ندررلم نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 را اعلام کرد، طرفداران خیلی سریع لیستی از تمام اخبار اعلام شده در مورد انتشار بازی را جمع‌آوری کردند. نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 در روز سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) عرضه خواهد شد. این بازی، ده شخصیت بسته الحاقی منتشر شده برای Mortal Kombat 11 و همچنین شخصیت‌های جدید در پک دوم بازی را شامل می‌شود.

بازی‌بازان کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس می‌توانند نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 را با یکدیگر تجربه کنند. همچنین بازی‌بازان کنسول‌های نسل بعد می‌توانند با بازی‌بازان کنسول‌های نسل کنونی تقابل کنند. وارنر بروز گیمز (Warner Bros Games) اعلام کرده است بازی‌بازانی که چه نسخه‌ی اصلی و چه نسخه‌ی Ultimate بازی را تهیه می‌کنند، توانایی به‌روزرسانی بازی را در آینده خواهند داشت. این به‌روزرسانی رایگان است و رزولوشن ۴K را اضافه خواهد کرد.

این‌ها تغییرات بزرگی بودند که در دنیای بازی‌های مبارزه‌ای رخ داده و به بازی‌بازان قابلیت‌های نامحدود زیادی داده است. این تغییرات را می‌توان به باز شدن قفل همه‌ی شخصیت‌های بازی و اجرای این عنوان بدون درنظر گرفتن کنسول مورد استفاده، نسبت داد. نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد و تأثیرات زیادی را برروی Injustice 3 خواهد گذاشت.

Injustice 3

Injustice یک بازی مبارزه‌ای از کمیک‌های دی سی و استودیوی ندررلم است، جایی که بازی‌بازان به عنوان قهرمانان و دشمنان دنیای دی سی مبارزه می‌کنند. تغییرات ایجاد شده برای نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 به احتمال زیاد معیار استانداردی برای این اثر خواهد بود، اما از آنجا که توسعه‌دهنده‌ی Mortal Kombat 11 و Injustice یکسان است، به احتمال بسیار زیاد طرفداران انتظار دارند که همین تغییرات برای Injustice 3 نیز اعمال شود.

این بدان معناست که اگر برای Injustice 3 پشتیبانی از پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان همچنان ادامه داشته باشد، به احتمال زیاد بازی میان-پلتفرمی و بین-نسلی خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که با انتشار شخصیت‌های بسته الحاقی، طرفداران انتظار داشته باشند که سرانجام، آن‌ها به صورت یک نسخه‌ی جدید از بازی عرضه شوند که می‌تواند به یکباره خریداری شود. در DC FanDome امسال، اد بون (Ed Boon) گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای Injustice 3 وجود ندارد، اما او به طور کامل این برنامه را رد نکرد.

نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11، استاندارد‌های جدیدی را در بازی‌های مبارزه‌ای ارائه خواهد داد. همچنین برای بازی‌بازان، فرقی میان نوع و نسل کنسول‌ها وجود نخواهد داشت. طرفداران انتظار دارند این رویه برای دیگر پروژه‌های ندررلم نیز پیش گرفته شود. Injustice 3 به احتمال خیلی زیاد راه Mortal Kombat را ادامه خواهد داد.

نسخه‌ی Ultimate بازی Mortal Kombat 11 در روز سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی رایانه‌های شخصی، استادیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.