پی سی نسخه‌ی کنسولی بازی Beautiful Desolation به‌زودی منتشر می‌شود - پی سی

استودیوی آنتلد تیلز (Untold Tales) امروز در خبر بسیار خوبی اعلام کرد که نسخه‌ی کنسولی بازی Beautiful Desolation در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئوی جدیدی از این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

عناوین دوبعدی هنوز هم محبوبیت سال‌های قبل را دارند و عده‌ی زیادی از بازی‌بازان همواره به تجربه‌ی آن‌ها می‌پردازند. Beautiful Desolation نیز یکی از همین بازی‌ها است که ابتدا اوایل امسال برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و استقبال نسبتا خوبی را هم شاهد بودیم. در این بازی به سبک‌ ماجراجویی، شما کنترل شخصی به نام مارک (Mark) را به دست می‌گیرید که به “مرد زمان” معروف است. هدف این کاراکتر این است که در جهانی مربوط به آینده به سفر پرداخته و هر طور شده برادرش یعنی دان (Don) را پیدا کند. دنیای این عنوان مملو از پازل‌های چالش برانگیز است و ذهن بازی‌بازان را برای مدت طولانی درگیر خود می‌کند. ضمنا دشمنان سرسخت و بسیار قدرتمندی در آن وجود دارند که به زحمت باید از پس آن‌ها بر بیایید. لازم به ذکر است که دو شرکت د برادرهود (The Brotherhood) و آنتلد تیلز به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار Beautiful Desolation را به عهده داشته‌اند. اگر از علاقه‌مندان به این آثار هستید، بازی ذکر شده را از دست ندهید.

به نقل از ناشر Beautiful Desolation، مطلع شدیم که این بازی امسال در تاریخی نامشخص به دست دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینیتندو سوییچ نیز خواهد رسید. در صورت دریافت اخبار بیشتر همچون تاریخ دقیق عرضه، آن‌ها را به اطلاع شما خواهیم رساند. در پایان می‌توانید جدیدترین ویدئوی مربوط به این اثر را تماشا و دریافت کرده و با حال و هوای آن بیشتر آشنا شوید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.