پی سی نجات یک دوست قدیمی | نقدها و نمرات بازی Bartlow’s Dread Machine - پی سی

اگر از طرفداران Bartlow’s Dread Machine باشید، حتما می‌دانید که این بازی ابتدا سه ماه قبل برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و مورد استقبال عده‌ی زیادی از بازی‌بازان هم قرار گرفت. حال نسخه‌ی اکس‌باکس وان این عنوان در دسترس قرار گرفت و در ادامه می‌توانید نقدها و نمرات آن را مشاهده کنید.

Bartlow’s Dread Machine از سری عناوین اکشن، تیراندازی و Shoot-‘Em-Up است که در آن باید کنترل دو فرد سرشناس را به دست گرفته و پرونده‌ای عجیب و غریب را دنبال کنید. شخصی به نام تدی رزولت (Teddy Roosevelt) در این بازی ربوده می‌شود که دلیل آن هم به هیچ وجه مشخص نیست. حال شما و دوستتان ماموریت دارید که منطقه‌ی سان فرانسیسکو را به خوبی پیموده و اطلاعات مناسبی را از مردم و محیط آن کسب کنید. در این بازی قادر هستید تا از انواع سلاح‌ها برای دفاع از خود بهره برده و پیشروی بهتری برای رسیدن به هدفتان داشته باشید. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به سبک‌های گفته شده هستید، Bartlow’s Dread Machine می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برایتان باشد.

گفتنی است که وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Bartlow’s Dread Machine به صورت همزمان بر عهده‌ی استودیوی بیپ گیمز اینتراکتیو (Beep Games Interactive) بوده است. ضمنا این بازی هیچ بخش آنلاین و چند نفره‌ای در خود ندارد و تمام قسمت‌ها را باید به صورت آفلاین و تک نفره طی کنید. حال بالاخره امروز نقدها و نمرات این اثر توسط منتقدان نام آشنای حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی در دسترس قرار گرفت که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

VIDEO CHUMS 8/10

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی هستید، Bartlow’s Dread Machine می‌تواند یکی از برترین آثار سال برایتان باشد. سیستم مبارزات بازی بسیار خاص و جذاب است و این را باید از عوامل محبوبیت آن در آینده به حساب آورد.

FINGER GUNS 8/10

Bartlow’s Dread Machine یک بازی بسیار بامزه و دوست داشتنی با گیم‌پلی منحصربه‌فرد است. خوشبختانه با کمی پیشروی، بازی بسیار گیراتر و هیجان انگیزتر می‌شود و بازی‌بازان را برای به پایان بردن آن مشتاق می‌کند. بنابراین Bartlow’s Dread Machine را به تمام افراد توصیه می‌کنیم.

Xbox Tavern 7.1/10

تیم سازنده‌ی Bartlow’s Dread Machine سعی داشته تا ترکیبی از آثار مدرن و کلاسیک را به کار ببرد و تا حد زیادی هم در این راه موفق بوده است.محتویات و امکانات فراوانی در این بازی برای لذت بردن وجود دارند که نباید آن‌ها را از دست بدهید. تنها ایراد بازی، کوتاه بودن آن است. البته دوست داران سبک‌های تیراندازی و اکشن می‌توانند از این مشکل چشم پوشی کنند.

TheXboxHub 7/10

شاید برجسته‌ترین ویژگی بازی Bartlow’s Dread Machine را باید گیم‌پلی آن به حساب آورد. باگ‌ها و مشکلات عجیبی در این اثر به چشم می‌آید، اما محتویات جذاب آن، آن قدر زیاد هستند که بتوانید چند ساعت از وقتتان را به آن اختصاص بدهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.