پی سی ممکن است کنسول اکس‌باکس سری اکس و سری اس از قابلیت واقعیت مجازی پشتیبانی کند - پی سی

از زمان متولد شدن تکنولوژی واقعیت مجازی، گروه محدودی از بازی‌بازان به سمت آن جذب شده‌اند. حالا و پس از گذشت چندین سال، طرفداران این تکنولوژی انتظار دارند که روند تکامل آن را ببینند، بازی‌بازان بیشتری به سمت آن جذب شوند و سیستم‌های بیشتری از آن پشتیبانی کنند. از طرفی، مایکروسافت برخلاف رقیب خود سونی تاکنون اقدام خاصی برای پشتیبانی از این قابلیت برروی کنسول‌های خود انجام نداده است. حالا و در آستانه‌ی نسل نهم، به نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه‌های برای پشتیبانی از واقعیت مجازی مدنظر دارد. همراه گیمفا باشید.

همه چیز از فایل‌های بازی انحصاری و محبوب مایکروسافت یعنی Microsoft Flight Simulator شروع شد. یکی از بازی‌بازان در این فایل‌ها، اشاراتی به واقعیت مجازی کنسول‌های نسل نهم اکس باکس پیدا کرد و در فروم رسمی بازی، آن را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت. به بیان دقیق‌تر، در این فایل‌ها عباراتی چون “PC_VR”و “Scarlett_VR” مشاهده شده است.

همانطور که می‌دانید، اسکارلت (Scarlett) اسم رمزی است که مایکروسافت به خانواده‌ی کنسول‌های نسل نهمی خود داده است و بر اساس فایل‌های ذخیره‌ی این بازی، می‌توان ادعا کرد که نسخه‌ی کنسولی Microsoft Flight Simulator در نسل نهم از واقعیت مجازی برخوردار خواهد شد. از طرفی دیگر، همین حالا هم پشتیبانی از واقعیت مجازی برای نسخه‌های رایانه‌ی شخصی این عنوان توسط سازندگان تایید شده است. توجه داشته باشید که تمامی این ادعاها، صرفا در حد حدس و گمان هستند و هنوز اطلاعیه‌ای از سوی مایکروسافت در این باره منتشر نشده است.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه‌ی کنسولی این بازی نیز در آینده عرضه خواهد شد و به گفته‌ی سازندگان “به‌خوبی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی” خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.