پی سی مشکل حالت ۱۲۰ هرتز نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس Dirt 5 با عرضه‌ی یک به‌روزرسان برطرف خواهد شد - پی سی

بازی Dirt 5 مدتی پیش به صورت رسمی منتشر گردید و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین دریافت نماید. با این حال، این بازی از مشکلاتی نیز رنج می‌برد. یکی از مهم‌ترین مشکلات بازی به حالت نرخ فریم بالا مرتبط است که امکان اجرای بازی به صورت ۱۲۰ هرتز را فراهم می‌کند. این مشکل بیشتر در نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس مشاهده شد و حال به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده در حال کار برروی رفع این مشکل است.

آقای دیوید اسپرینگیت (David Springate)، مدیر فنی عنوان Dirt 5، در توییتر خود اعلام کرد که یک به‌روزرسان جدید برای رفع مشکلات Dirt 5 در راه است. با این حال وی زمان دقیق انتشار آن را اعلام نکرد. همچنین وی از دارندگان نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس عذرخواهی کرد و قول داد که مشکل ۱۲۰ هرتز سریعاً برطرف خواهد شد. از انجا که تجربه‌ی بازی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه یکی از جذابیت‌های نسخه‌ی نسل بعدی محسوب می‌شود، اهمیت این موضوع قابل درک است.

هفته‌ی گذشته نیز یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی Dirt 5 منتشر شد که ضمن رفع مشکلات مختلف، گزینه‌ی V-Sync را به نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ اضافه کرد. این بازی در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، سرس اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی در سال آینده برروی سرویس گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از طریق این نشانی مطالعه بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 63 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.