پی سی مدیر ارشد محصولات موتور Unity قابلیت Smart Delivery اکس‌باکس را تحسین می‌کند - پی سی

ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته (Backward Compatibility)، یک قابلیت مهم در کنسول‌های نسل جدید به شمار می‌رود. در این مایکروسافت اقدامات بسیار قابل توجهی را در این راه انجام داده است، به طوری که کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس با داشتن قابلیت Smart Delivery می‌توانند از عناوین نسل‌های گذشته‌ی کنسول‌های اکس‌باکس پشتیبانی نمایند. در همین حال، مدیران موتور Unity این قابلیت را یک برگ برنده برای اکس‌باکس می‌دانند.

به گفته‌ی آقای برت بیبی (Beret Biby)، مدیر ارشد محصولات موتور Unity، قابلیت Smart Delivery را یک اقدام برنده می‌داند. وی در عین حال قابلیت استریم بازی‌های پلی‌استیشن ۵ از طریق پلی‌استیشن ۴ را نیز ستایش می‌کند.

وی در این باره گفت:

ارائه‌ی گزینه‌های بیشتر برای بازی‌بازان به منظور تجربه‌ی بازی‌های مختلف، همواره یک حرکت عالی و برنده است. قابلیت Smart Delivery اکس‌باکس یک نمونه‌ی عالی است. این مورد بدون شک باعث افزایش عمر بسیاری از کنسول‌های اکس‌باکس وان  می‌شود که در غیر این صورت پس از تعویض در یک کمد قرار می‌گرفتند. همچنین سونی با ارائه‌ی قابلیت استریم بازی‌های پلی‌استیشن ۵ از طریق پلی‌استیشن ۴، فرصتی مشابه را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند. تغییراتی که در این نسل شاهد آن هستیم، یک واقعیتی را بازتاب می‌دهد و فرصت‌های بیشتری را برای بازی‌ کردن آنچه که هر زمان و هر کجا که می‌خواهید، فراهم خواهد کرد.

همچنین آقای توماس سالا (Thomas Sala)، طراح بازی The Falconner، تفکر مشابهی را در خصوص قابلیت Backward در کنسول‌های نسل جدید دارد.

قابل بازی بودن عناوین مختلف در طول نسل، یک روش عالی برای افزایش عمر یک بازی است. به ویژه اگر آن بازی عنوانی باشد که بازی‌بازان را با محتوای فصلی یا به‌روزرسانی‌های مختلف درگیر خود کند. Smart Delivery یک روش هوشمندانه برای این کار است، زیرا به سازندگان اجازه می‌دهد تا نسخه بهینه شده‌ی بازی خود را برای هر پلتفرمی که بازی‌باز ترجیح می‌دهد، ارائه دهند.

برت بیبی و توماس سالا در این مصاحبه، خصوص کنسول اکس‌باکس سری اس نیز توضیحاتی را ارائه داده‌اند که می‌توانید برای مطالعه‌ی صحبت‌های آن‌ها به این لینک مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 22 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.