پی سی محتوای جدید بازی No Man’s Sky با عنوان Origins منتشر شد - پی سی

بیش از ۴ سال از انتشار بازی No Man’s Sky می‌گذرد اما همچنان به‌روزرسانی و محتوای جدیدی برای این اثر منتشر می‌شود. استودیوی هلو گیمز (Hello Games) امروز محتوای جدید این بازی را که Origins نام دارد، منتشر کرد.

محتوای جدید Origins از جهات مختلف یک به‎‌روزرسانی بزرگ برای بازی No Man’s Sky محسوب می‌گردد. این محتوا شامل سیارات جدید، ستارگان دوتایی و سه تایی در یک سیستم ، مناظر جدید با کوه‌ها و چشم‌اندازهایی برای اکتشاف و گیاهان و جانوران جدید است. رابط کاربری بازی دچار تغییرات اساسی شده است و در عین حال سیستم رندر ابر و آب‌وهوا بهبود یافته‌اند. همچنین این محتوای تازه شامل ساختمان‌های بزرگ بایگانی است که به عنوان “مخازن داده‌ها ، گنجینه‌ها و جهت‌های خرابه های فراموش شده” عمل می‌کنند. شما همچنین می توانید تاریخچه‌های جدیدی برای فرهنگ‌های مختلف بیگانه در این بایگانی‌ها پیدا کنید که به طور قابل توجهی در مورد تاریخچه آن‌ها گسترش می‌یابد.

در ادامه می‌توانید تریلرهنگام عرضه‌ی محتوای Origins از بازی No Man’s Sky را مشاهده کنید. این محتوای جدید هم‌اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.