پی سی مایکروسافت در پستی جدید چگونگی قرار دادن اکس‌باکس سری اکس به صورت افقی را توضیح می‌دهد - پی سی

ما اکنون در آستانه‌ی ورود به نسل جدیدی از کنسول‌های بازی هستیم و دو شرکت بزرگ سونی و مایکروسافت شدیدا در حال رقابت با یکدیگر هستند. سونی استراتژی قدیمی و مطمئن سخت‌افزار قدرتمند و عناوین انحصاری جذاب را در پیش گرفته و مایکروسافت نیز رو به سخت‌افزاری قوی و سرویس‌های اشتراکی آورده است. چندی پیش ویدیویی از موشکافی قطعات پلی‌استیشن ۵ منتشر شد. اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت در پاسخ به این ویدیو، پستی را منتشر و پس از مدتی آن را حذف کرده است. همراه گیمفا باشید.

ویدیوی نگاه نزدیک به کنسول نسل نهمی سونی رکوردهای جدیدی را از نظر میزان بازدید به ثبت رساند. در این ویدیو، مشخص شد که چگونه باید این کنسول را به صورت افقی قرار داد؛ شما باید پایه‌ی پلی‌استیشن ۵ را از آن جدا کنید، آن را پشت کنسول قرار بدهید و کنسول خود را به‌صورت افقی بگذارید. مدتی بعد از انتشار این ویدیو، حساب کاربری انگلیس اکس‌باکس در توییتر تصویری منتشر کرد و چگونگی قرار دادن اکس باکس سری اکس به صورت افقی را توضیح داد.

همانطور که مشخص است، قرار دادن سری اکس به‌صورت افقی کار ساده‌تری نسبت به پلی‌استیشن ۵ است؛ تنها کافی است کنسول را روی وجه دیگر آن قرار دهید. به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد داشته تا با پلی‌استیشن شوخی کند. البته پس از مدتی این پست از حساب کاربری اکس‌باکس حذف شد، اما اینترنت هیچگاه فراموش نمی‌کند!

کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) در سراسر جهان عرضه خواهد شد. کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز پس از دو روز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.