پی سی مایکروسافت توضیح می‌دهد چگونه کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس تبدیل به پرفروش‌ترین سخت‌افزار‌های آغاز نسل تاریخ این شرکت شده‌اند - پی سی

شرکت مایکروسافت به تازگی توضیحاتی را در رابطه با این موضوع ارائه کرده است که چگونه کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و اس توانسته‌اند به پرفروش‌ترین کنسول‌های تاریخ این کمپانی در زمان عرضه تبدیل شوند. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

هفته‌ی گذشته بود که سرانجام کمپانی مایکروسافت با انتشار کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس رسماً اولین قدم بزرگ خود برای ورود به نسل نهم بازی‌های ویدئویی را برداشت. اما مطمئناً عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی کمپانی مایکروسافت نیز اخبار و حواشی‌های خود را به همراه داشت. از گزارشات برخی کاربران مبنی بر انتشار صداهای غیر طبیعی از درایو دیسک کنسول اکس‌باکس سری اکس تا بلند شدن دود از کنسول که البته خوشبختانه طولی نکشید که مشخص شد این مورد گزارش شده به طور کامل ساختگی بوده و حقیقت ندارد.

همچنین دو روز قبل بود که آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش اکس‌باکس کمپانی مایکروسافت رسماً اعلام کردند که کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول‌های روز عرضه‌ی تاریخ این کمپانی شده‌اند.

حال به تازگی و‌ب‌سایت رسمی اکس‌باکس اطلاعات تکمیلی را در رابطه با این موضوع منتشر کرده است. طبق این اطلاعات یکی از عواملی که باعث این شروع پرقدرت برای کنسول‌های نسل نهمی کمپانی مایکروسافت شده است، تنوعی است که این کمپانی در انتخاب کنسول‌ به واسطه دو دستگاه اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. همچنین یکی دیگر از این موارد که به آن اشاره شده است، تعداد بازی‌های بسیار زیادی است که از روز عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی کمپانی مایکروسافت برروی آن‌ها قابل تجربه بوده است. طبق آمار منتشر شده، کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس/اس در روز عرضه‌ قابلیت اجرای ۳,۵۹۴ بازی از چهار نسل کنسول‌های اکس‌باکس را دارا بوده‌اند که مطمئناً این رقم چندین و چند برابر بیشتر از تعداد بازی‌هایی است که در زمان عرضه برروی کنسول‌های نسل قبلی این کمپانی قابل تجربه بوده است (جالب است بدانید که تعداد بسیار زیادی از کنسول‌هایی که تا کنون در صنعت بازی‌های ویدئویی تولید شده‌اند، هیچ‌گاه در تمام طول عمر خود نیز میزبان این تعداد بازی نبوده‌اند).

همچنین یکی دیگر از آمار جالبی که شرکت مایکروسافت در رابطه با این موضوع منتشر کرده این موضوع است که ۷۰ درصد از خریداران زمان عرضه‌ی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس/اس از اعضای جدید سرویس اکس‌باکس گیم پس هستند که این موضوع می‌تواند خبر از رشد سرسام‌آور تعداد اعضای این سرویس در آینده‌ی نزدیک بدهد.

کنسول‌های نسل نهمی اکس‌باکس سری اکس و اس از هفته‌ی گذشته به صورت رسمی برای خرید در دسترس طرفداران و بازی‌بازان سراسر جهان‌ قرار گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.