پی سی ماد جدید بازی Half Life 2 آن را به عنوانی سایبرپانک تبدیل می‌کند - پی سی

بازی Half-Life 2 از شرکت والو (Valve) تقریباً ۱۶ سال پیش منتشر شد و طرفداران هنوز منتظر دنباله‌ای مناسب هستند. آن‌ها به بازی با مادهای مختلف تغییراتی داده‌اند تا روح تازه ای به آن ببخشند. این یک روش معمول برای اکثر عناوین پلتفرم رایانه‌های شخصی امروزه است. برخی از حالت‌ها دارای تغییرات جزئی جزئی هستند، در حالی که دیگران بازی را کاملاً به چیز دیگری تغییر می‌دهند. جدیدا یک ماد منتشر شده که تبدیل کامل بازی است و آن را به اثری سایبرپانک تبدیل می‌کند.

کسانی که به دنبال یک لذت دیگر در دنیای Half-Life 2 با گوردون فریمن هستند، باید جاهای دیگر را جستجو کنند. G String یک تیراندازی اول شخص است که با الهام از آثار سایبرپانک ساخته شده و بازیبازان در آینده‌ی کره‌ی زمین، یک نوجوان کره‌ای با توانایی های خاص را کنترل می‌کنند. او هنگام کاوش در یک کلان‌شهر مجبور خواهد شد از خطرات زیادی جان سالم به در ببرد، اما لباس بیولوژیکی مهندسی زیستی Bortz از او محافظت می‌کند. این بازی علاوه بر عناصر تیراندازی اول شخص معمولی، نبردهای هوایی را نیز ارائه می‌دهد. بازیبازان با معماهای سبک محیطی و یک کارزار طولانی تک نفره روبرو می‌شوند. طبق گفته‌ی توسعه دهنده، ایائورا (Eyaura)، اکثر کارهای این پروژه را خودش را انجام داده اما از ناشر LunchHouse Software و Valve نیز پشتیبانی می‌کند. توسعه‌ی G String بیش از ۱۲ سال به طول انجامید اما اکنون به طور کامل در استیم (Steam) قابل پخش است. پیش زمینه محتوایی آن باید روی افرادی که نیاز به رفع مسائل آرمانشهرها در آینده دارند جذاب است و یک عنوان مناسب برای هوادارنی است که به شدت منتظر بازی Cyberpunk 2077 هستند. صفحه‌ی استیم شامل پیوندی به یک PDF است که داستان بازی را توضیح می‌دهد تا بازیبازان را غرق در خود کند تا قبل از ورود به بازی آمادگی ذهنی کامل را داشته باشند.

در حالی که بازی Half-Life 2 به عنوان یکی از تأثیرگذارترین عناوین تیراندازانی که تاکنون ساخته شده است شناخته  می‌شود، اما عنوان اصلی این مجموعه نیز مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفته است. در اوایل سال جاری، بازسازی مستقل Half-Life با نام Black Mesa منتشر شد که با استقبال بسیار مثبتی روبرو شده است.  این امر به دلیل وقت و مراقبت Crowbar Collective است که به بازی وارد شد. برای کسانی که می خواهند نسخه HD و Half-Life را با تصویر مجدد تجربه کنند ، نسخه‌ی بازسازی شده در استیم در دسترس است. تقریباً در همان زمان راه اندازی Black Mesa ، والو سرانجام فصل جدیدی را با عنوان Half-Life: Alyx در دنیای Half-Life منتشر کرد. این دنباله‌ای نبود که طرفداران امیدوار بودند. این عنوان از تجربه‌ی واقعیت مجازی (VR) بهره می‌برد که این یک قمار برای والو به شمار می‌آمد، با توجه به اینکه بازی VR هنوز نسبتاً جدید است و برای همه‌ی در دسترس نیست. با این حال، توسعه دهنده با استفاده هوشمندانه از این فناوری ، یک فصل جذاب جدید را به آن اضافه کرد و یک پایان غافلگیرکننده داشت که به قسمت آخر Half-Life 2: Episode 2 پیوند دارد.

این عناصر ستایش طرفداران و منتقدان را به خود جلب کرد. مردم می‌خواستند Half-Life: Alyx را بازی کنند و این منجر به ایجاد ۱ میلیون کاربر جدید VR شد که باید ببینند والو بعد از این همه سال توانایی چه کاری را دارد. این ثابت کرد که علاقه به این سری هنوز زیاد است، که امیدوارم والو را برای ادامه‌ی انتشار داستان‌های جانبی جدید یا حتی Half-Life 3 که مدت‌ها در انتظار آن هستند مشتاق کند. در ادامه می‌توانید تریلر عنوان G String را مشاهده کنید.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.