پی سی فیل اسپنسر: اکس‌باکس سری اس نیازمند کار اضافی از سوی سازندگان است - پی سی

شرکت مایکروسافت برای نسل نهم با ارائه‌ی دو کنسول اکس‌باکس سری اکس و سری اس که در قدرت‌های سخت‌افزاری مختلف قرار می‌گیرند، یک رویکرد کاملاََ متفاوت را نسبت به نسل‌های قبل پیش گرفته است. این کنسول‌ها با قیمت‌های متفاوت مشتریان در سطوح مختلفی را هدف قرار داده‌اند و این از دیدگاه مصرف‌کنندگان بسیار خوب به نظر می‌رسد اما سازندگان چه دیدگاهی به سری اس خواهند داشت؟ به نظر می‌رسد که این پلتفرم باعث کار بیشتر از سوی آن‌ها شود.

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش اکس‌باکس، در مصاحبه‌ی اخیر خود با کوتاکو (Kotaku) تایید کرد که از این کار بیشتر به وجود آمده برای سازندگان آگاهی دارد. وی توضیح داد با وجود این که مشغله‌ی اضافی برای سازندگان به وجود می‌آید اما مایکروسافت با رویکرد دو کنسولی خود باعث گسترش دادن بازار شده است. اسپنسر در این باره گفت:

قطعاََ باعث کار بیشتر می‌شود و این کار بیشتر را می‌طلبد و هیچ شکی در این باره نیست. در حقیقت شما دو نوع مشخصات سخت‌افزار با کارایی‌های مختلف دارید و من قرار نیست به دروغ بگویم که داشتن دو سخت‌افزار مختلف به مانند یک سخت‌افزار است. این صحیح نیست. ما این کار را برای گسترش هر چه بیشتر بازار انجام دادیم.

در همین مصاحبه‌ آقای اسپنسر تایید کرده بود که برخی از بازی‌ها به دلیل رزولوشن پایین‌تر سریع‌تر از کنسول اکس‌باکس سری اکس بارگذاری می‌شوند.

اکس‌باکس سری اکس و سری اس در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه‌ی جهانی خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.