پی سی فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - پی سی

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت و رئیس اکس‌باکس، به تازگی اطلاعاتی را در مورد تاخیر Halo Infinite و تاثیرات آن بر عرضه‌ی اکس‌باکس سری اکس منتشر کرده است.

اپیزود جدید پادکست Decoder، فیل اسپنسر، رئیس اکس‌باکس، را به عنوان مهمان به برنامه دعوت کرده بود و شاهد صحبت‌های جالبی از سوی او بودیم. او خصوصا در مورد تاخیر ناامیدکننده‌ی Halo Infinite صحبت کرد. جدیدترین نسخه از فرنچایز Halo، قرار بود که عنوان بزرگ هنگام عرضه‌ی اکس‌باکس سری اکس باشد، اما ۳۴۳ مجبور شد تا عرضه‌ی بازی را تا سال ۲۰۲۱ به تاخیر بیاندازد تا از کیفیت نهایی آن مطمئن شود. این تاخیر به خاطر واکنش منفی هواداران نسبت به جلوه‌های بصری بازی بوده است و قرار است که شاهد گرافیک ارتقایافته‌ی این بازی در آینده باشیم.

به گفته‌ی اسپنسر، مایکروسافت از همان ابتدا Halo Infinite را برای عرضه‌ی کنسول‌های جدیدش برنامه‌ریزی کرده بود و کنار هم قرار گرفتن اکس‌باکس جدید و Halo جدید، لحظه‌ی فرهنگی بزرگی برای اکس‌باکس به شمار می‌رفتند. همانطور که می‌دانید اولین و آخرین باری که این اتفاق افتاد، اکس‌باکس اول و Halo: Combat Evolved در کنار هم عرضه ‌شدند. Halo: Combat Evolved با کسب نمره‌ی متای ۹۷ و فروش بسیار موفق، به یکی از ماندگاترین و تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد.

اسپنسر اعلام کرد که از نظر تجاری، این تصمیم هیچ ضربه‌ای به آن‌ها وارد نکرده است. چرا که تک تک کنسول‌هایی که آن‌ها می‌سازند به فروش می‌رود و آن‌ها توان ساخت کنسول بیشتر برای فروش را ندارند. او همچنین گفت که مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی برروی بازی‌های انحصاری در نسل جدید کرده است تا هواداران از خرید خود رضایت داشته باشند:

متاسفانه Halo به فرصت از دست رفته‌ای برای ما تبدیل شد. اما فکر می‌کنم که در نهایت بازی به اثر بهتری تبدیل شود. حس خوبی در این مورد دارم، تا کنون هیچوقت تا این حد به نقشه‌ی راهمان امیدوار نبوده‌ام. اما خب عالی می‌شد اگر یک Halo برای عرضه‌ی کنسول جدید داشتیم.

اگر چه هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این بازی وجود ندارد، اما ۳۴۳ قول داده است که ارتباط خود با هواداران را حفظ کند. متاسفانه لزوما این به معنای عرضه‌ی بازی در ماه‌های اول ۲۰۲۱ نخواهد بود و ممکن است که تا پاییز ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی Halo Infinite نباشیم. شاید هم بازی در نوامبر سال ۲۰۲۱ عرضه شود تا با بیستمین سالگرد Halo همزمان باشد. Halo Infinte برروی پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس|اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.