پی سی فیل اسپنسر از اشتیاق هواداران برای بازگشت مجموعه‌های قدیمی آگاه است - پی سی

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش اکس‌باکس مایکروسافت، به تازگی در مورد آینده‌ی استودیوی‌های اکس‌باکس و این که آیا آن‌ها به دنبال بازگرداندن آی‌پی‌های قدیمی هستند یا خیر صحبت‌هایی کرده است.

اکس‌باکس در حالی وارد نسل نهم می‌شود که شرایط بسیار بهتری از دوره‌ی اکس‌باکس وان دارد و به لطف تصمیمات هوشمندانه و سرمایه‌گذاری‌های مناسب، توانسته استودیوهای زیادی را خریداری کند و حالا هواداران این پلتفرم می‌توانند برای آینده هیجان‌زده باشند. همین مسئله باعث شده است تا برخی از هواداران مجموعه‌های قدیمی‌تر اکس‌باکس، امیدوار باشند تا شاهد یک نسخه‌ی جدید از آن‌ها باشیم.

فیل اسپنسر به تازگی در مصاحبه‌ای که با Kotaku داشته است، مستقیما در مورد احتمال بازگشت مجموعه‌های قدیمی اکس‌باکس مانند Banjo-Kazooie و Conker صحبت کرده است. اسپنسر هر چند بازی جدیدی را تایید یا رد نکرد، اما از اشتیاق هواداران برای بازگشت این مجموعه‌ها آگاه است. او حتی گفته است که هواداران مستقیما از او در مورد Crimson Skies و Blinx سوال کرده‌اند.

اسپنسر اما پاسخ دقیقی برای این سوالات ندارد. او با وجود اینکه از اشتیاق هواداران آگاه است، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای را برای بازگشت به این بازی‌ها تایید نکرده است. البته این احتمال از سوی اسپنسر رد هم نشده است. هر چه باشد در حال حاضر یک نسخه‌ی جدید از Fable در حال توسعه است. مجموعه‌ای که از آخرین بازی اصلی آن بیش از ۱۰ سال می‌گذرد. اسپنسر در مورد فعالیت استودیوی ریر (Rare) هم گفته است:

من دست استودیوها را برای آغاز پروژه‌هایی که دوست دارند، باز می‌گذارم. می‌خواهم که برنامه‌ها مستقیما از سوی استودیوها باشد، نه از من.

ریر که صاحب آی‌پی‌ها بسیار محبوبی مانند Banjo-Kazooie و Conker است، شاید فعلا علاقه‌ای به بازگشت به این مجموعه‌ها ندارد. اسپنسر معتقد است که ریر به آغاز پروژه‌های جدید علاقه دارد و اینکه همین حالا هم دست آن‌ها با بازی Everwild پر است. همچنین آن‌ها Sea of Thieves را هم بعد از عرضه‌ی ناامیدکننده، به وضعیت بسیار خوبی رسانده‌اند.

با این اوصاف، معلوم نیست که آیا اکس‌باکس سری، کنسولی خواهد بود که بالاخره Banjo-Kazooie در آن باز خواهد گشت یا خیر. بازگشت Fable، ریبوت Battletoads و شایعات مربوط به یک بازی Perfect Dark، نشان می‌دهند که اکس‌باکس هنوز هم به گذشته‌ی خود اهمیت می‌دهد.

اکس‌باکس سری اکس و برادر کوچک‌تر آن یعنی اکس‌باکس سری اس در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) به صورت جهانی عرضه خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.