پی سی فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد - پی سی

طبق اطلاعاتی که به تازگی شرکت سونی در رابطه با سیستم خنک‌کننده‌ی پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده است، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا با انتشار به‌روزرسانی برای فن خنک‌کننده کنسول نسل نهمی خود، بهترین عملکرد ممکن را طی زمان از آن دریافت کند. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

مدتی قبل بود که سرانجام شرکت سونی ویدئویی را با محوریت موشکافی سخت‌افزار کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ منتشر و طرفداران‌ را با نحوه‌ی چیدمان قطعات داخلی آن به صورت کامل آشنا کرد. یکی از مواردی که در این ویدئو توجه بسیاری از بازی‌بازان را به خود جلب کرد، سیستم خنک‌کننده کنسول پلی‌استیشن ۵ بود که تشکیل شده است از یک سینک حرارتی (Heatsink) غول‌پیکر، فلز مایع و از همه مهم‌تر یک عدد فن خنک‌کننده عظیم‌الجثه‌. حال به تازگی آقای یاسوهیرو اوتوری (Yasuhiro Otori)، رئیس تیم طراحی مکانیکی کنسول پلی‌استیشن ۵ (ایشان در ویدئویی موشکافی سخت‌افزار کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز حضور داشتند) اعلام کرده‌اند که فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ قابلیت تطبیق با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که در آینده برای کنسول و همین‌طور بازی‌های مختلف منتشر می‌شود را خواهد داشت.

شما می‌توانید در ادامه بخشی از صحبت‌های آقای یاسوهیرو اوتوری در رابطه با فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ را مشاهده کنید:

در آینده عناوین گوناگونی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد و ما نیز اطلاعات مربوط به نحوه‌ی عملکرد واحد پردازش سریع (APU مخفف Accelerated Processing Unit) در هر یک از این آثار را جمع‌آوری خواهیم کرد. بر اساس این اطلاعات ما نحوه‌ی عملکرد فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ را کنترل خواهیم کرد و بهینه خواهیم کرد.

ما سه سنسور حرارتی را در نقاط گوناگون برد اصلی کنسول قرار داده‌ایم. نحوه‌ی عملکرد فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ بر اساس دمای بالاترین سنسور در میان سه سنسور حرارتی قرار گرفته شده در برد اصلی و همین‌طور دمای داخلی واحد پردازش سریع مشخص خواهد شد. در همین راستا ما سعی داریم تا در آینده با به‌روزرسانی نرم‌افزاری عملکرد فن خنک‌کننده‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ را به حالت ایده‌آل خود برسانیم.

کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) منتشر شده و در بازارهای جهانی برای خرید در دسترس طرفداران‌ قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.