پی سی فضای مورد نیاز نسخه‌ی دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 تقریباً ۸۰ گیگابایت است - پی سی

پس از چندین بار تاخیر خوردن، بازی مورد انتظار Baldur’s Gate 3 بالاخره فردا به صورت دسترسی زودهنگام منتشر خواهد شد. این نسخه با ارائه‌ی بخش اول داستان بازی، ۱۶ نژاد و بخش ساخت شخصیت، بیش از ۲۰ ساعت بازی‌بازان سرگرم خواهد کرد. اما با توجه به صفحه‌ی سیستم مورد نیاز بازی در استیم، این عنوان به ۱۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. حال به نظر می‌رسد که حجم نهایی نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی خیلی کم‌تر از میزان پیشنهاد شده است.

اخیراً یکی از کاربران توییتی را با محتوای سیستم مورد نیاز بازی Baldur’s Gate 3 که برروی فضای پیشنهاد شده‌ی ۱۵۰ گیگابایتی آن تمرکز دارد، منتشر کرده است. آقای مایکل داوس (Michael Douse)، مدیر بخش نشر استودیوی لاریان (Larian Studios)، در پاسخ به این توییت اعلام کرد که حجم بازی «تقریباً ۸۰ گیگابایت است و ۱۵۰ گیگابایت را اشغال نخواهد کرد.»

البته او اضافه کرد که «ما می‌خواهیم شما حداقل ۱۵۰ گیگابایت فضای خالی داشته باشید؛ چراکه این به نفع شما است.» با این نسخه‌ی دسترسی زودهنگام Baldur’s Gate 3 قرار نیست حجم خیلی زیادی را اشغال کند، اما احتمال دارد که فضای خالی پیشنهاد شده با در نظر گرفتن تمام محتویات نسخه‌ی کامل و همچنین محتویات احتمالی پس از عرضه‌ی آن محاسبه شده‌ باشد. این یعنی توسعه دهندگان می‌خواهند از همان ابتدا بازی‌بازان را برای افزایش حجم بازی آماده کنند. متاسفانه آقای داوس جزئیات بیشتری را با طرفداران به اشتراک نگذاشت.

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این عنوان فردا رسماً در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات در مورد نژاد‌های بازی، به این‌جا مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.