پی سی فضای مورد نیاز دو بازی Demon’s Souls Remake و Spider-Man: Miles Morales مشخص شد - پی سی

شرکت سونی به تازگی فضای اشغالی دو بازی Demon’s Souls Remake و Spider-Man: Miles Morales برروی درایو SSD کنسول پلی‌استیشن ۵ را مشخص کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات تکمیلی این خبر بپردازیم.

بسیاری از بازی‌بازان در حالی که هنوز کنسول‌های نسل نهمی وارد اتاقشان نشده است، نگران این موضوع هستند که تمام بازی‌های نسل نهمی خود را چگونه قرار است تنها برروی یک ترابایت و یا حتی کمتر فضای خالی جای بدهند؛ مخصوصاً که اکنون پر شدن هارد کنسول نسل نهمی به معنای آن است که بازی‌باز باید به فکر خرید یک SSD گران‌قیمت جدید برای کنسول خود باشد. حال به تازگی حجم دو عدد از عناوین زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ توسط کمپانی سونی مشخص شده است.

بازی (Demon’s Souls (2020 که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی اثر شاهکاری با همین نام است که در سال ۲۰۰۹ به صورت انحصاری توسط استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شد، ۶۶ گیگابایت از فضای SSD کنسول پلی‌استیشن ۵ را اشغال خواهد کرد.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز حجمی در حدود ۵۰ گیگابایت خواهد داشت. همچنین نسخه‌ی ویژه‌ی این اثر یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition که شامل نسخه‌ی اول این مجموعه و تمامی بسته‌های الحاقی آن می‌شود، ۱۰۵ گیگابایت از فضای SSD کنسول پلی‌استیشن ۵ شما را به خود اختصاص خواهد داد.

این موضوع به آن معنا است که دو عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition و Demon’s Souls در کنار یکدیگر بیش از یک پنجم فضای کنسول شما را اشغال خواهند کرد و این در حالی است که این آثار جزو اولین بازی‌های تاریخ منتشر شده برای کنسول‌ نسل نهمی پلی‌استیشن هستند.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ با توجه به فضای ۸۲۵ گیگابایتی SSD کنسول پلی‌استیشن ۵، شما خرید کدام نسخه از کنسول نسل نهمی شرکت سونی را ترجیح می‌دهید؟ نسخه‌ی دارای درایو یا نسخه‌ی دیجیتالی پلی‌استیشن ۵؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.