پی سی فصل هفتم بازی Apex Legends رونمایی شد - پی سی

بالاخره، استودیوی ریسپاون از فصل جدید عنوان محبوب بتل‌رویال Apex Legends و شخصیت و نقشه‌ی جدید این فصل پرده‌برداری کرد. برای جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

بعد از چند ماه گمانه‌زنی درباره‌ی فصل هفتم بازی Apex Legends، ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment) بالاخره از آن پرده برداشت. این فصل Ascension نام دارد و مهم‌ترین ویژگی‌های جدید آن، شخصیت جدید Horizon و نقشه‌ی Olympus است که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند.

شخصیت هورایزن، یک اخترفیزیکدان است که به‌دنبال راهی است برای حل بحران انرژی که خود را در مقابل مسائل حل‌ناشدنی می‌بیند. داستان زندگی او را می‌توانید در تریلر منتشرشده که Promise نام دارد، تماشا کنید.

توانایی‌های Horizon براساس نیروی جاذبه خواهند بود و در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها به‌دست خواهیم آورد. فصل هفتم Apex Legends همچنین بالاخره نقشه‌ی جدیدی به نام Olympus به بازی اضافه می‌شود. این نقشه «شهری زیبا و سرسبز در میان ابرها» توصیف شده است و به‌نظر می‌آید که بتوان از این نقشه سقوط کرد و روی سیاره‌ی پایین آن افتاد. به این نقشه، Trident هم اضافه شده است که به‌نظر می‌رسد نوعی وسیله‌ی نقلیه برای جابه‌جا شدن در این نقشه‌ی بزرگ باشد که می‌تواند یک اسکواد کامل را درخود جای دهد.

فصل هفتم Apex Legends از بتل‌پس جدید با ۱۰۰ آیتم تزئینی انحصاری هم بهره‌مند خواهد شد. حالت رقابتی Ranked Season 7 و کلاب‌ها (Clubs) نیز برای پیداکردن بازی‌بازان هم‌فکر به بازی اضافه خواهند شد.

فصل جدید Apex Legends Season 7 روز ۱۴ آبان ۱۳۹۹ (۴ نوامبر ۲۰۲۰) برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (برای استیم و اریجین) منتشر می‌شود. کنسول‌های نسل بعدی به احتمال زیاد از این بازی پشتیبانی خواهند کرد و پورت نینتندو سوییچ آن نیز در دست توسعه قرار دارد.

دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.